onsdag 29. juni 2011

Eføykranser


Jeg liker kranser veldig godt, og synes det gjør et hus hjemmekoselig. Derfor er jeg stadig på jakt etter noen som kan pynte opp gamle skap eller dører, men jeg synes utvalget er litt begrenset. De skal jo helst se ihvertfall litt ekte ut, og ikke koste skjorta.



Mellom hallen og stua har vi dobbel skyvedør med glass, og den ene står slik at den synes. Jeg falt for disse eføykransene i en lokal interiørbutikk, og tenkte det ville være best å kjøpe to, siden det må se pent ut fra begge sider. De kom på 400, dyrt nok, men så holder de jo evig. I tillegg er den ene pyntet med nydelige blonder..


Ungene og jeg endte med å ta en tur til nærmeste kjøpesenter i dag, det er 2 km unna. Augusta og Ferdinand syklet, og jeg trillet Constanse i vogna. Og jammen ble det ikke en skikkelig shoppingrunde, jeg fikk til og med kjøpt klær, som jeg attpåtil rakk å prøve først! Det hadde jeg ikke trodd var mulig med tre små på slep:)



Tusen takk for alle de hyggelige tilbakemeldingene på barnedåpen. Dere er verdens beste! Jeg er faktisk nærmest i sjokk, så i går at bloggen min har passert 900 000 unike besøkere! Det er jo helt vanvittig! TUSEN TAKK til dere som forgyller min hverdag.




ha en herlig kveld!

12 kommentarer:

Villa Bjørkhaug sa...

veldig vakre!!

Tonje fra Lamhaugen sa...

Vakre kranser, som ble enda flottere med blondebånd i forskjellig bredder :) Fint tips å ta med seg :) Klem fra Tonje

Nicole sa...

tolle Idee

Liebe Grüße Nicole

Benti sa...

Hei :) Kom akkurat over bloggen din! Må si jeg falt pladask! :) Her har jeg funnet kjempe mye tips,ideer og nå gleder jeg meg til å sette igang med diverse prosjekter! :)

marita sa...

Fin krans, spesielt med detaljen med blondebanda. Og wow, shopping OG prøving med tre små på slep... du må vere supermamma! ;)

Anonym sa...

Synes at du har fortjent gode ord å ros for bloggen din Silje :o)

Absolutt en av mine favoritter :o)

Ønsker deg og dine søte små en flott dag :o)

Hilsen Solveig G

Hos oss i Nøkkeldalen sa...

Kransen var kjempefin! Har faktisk leita lenge etter akkurat ein sånn til å ha på ytterdøra, og, som du skriver, ser litt ekte ut og ikkje kostar skjorta. Kan eg spørje kva den lokale interiørbutikken heiter? Bur nemleg i Kragerø, så Porsgrunn/Skien er ikkje langt å køyre for ein fin eføykrans:)

Ha ein fin dag! Britt Kirsti

Anonym sa...

Så fine kransene var ! Hvor er de kjøpt ? Vil ha, vil ha, vil ha ! :-)

Ruths datter sa...

Kjempefint med de kransene dine. beundrer også de flotte oppsatsene du laget til barnedåpen.Nydelige i de flotte sølvvasene.
Klem

Anonym sa...

Du har ett utrolig fint hjem, og en nydelig familie:)
Jeg har vært mye inne å sett på bloggen din i det siste, vi skal snart igang med husbygging..og det ser ut at vi har noenlunde lik planløsning som dere..
så jeg får masse inspirasjon og tips; takk:)

klem fra ellen:)

silje-sin sa...

Hei dere som lurer:) Kransene er kjøpt på Live Interiør på Herkules! klem fra Silje.

Anonym sa...

Nydelige navn dine barn har! :)