torsdag 23. juni 2011

Dåpsgave til Constanse

Til søndag skal lille Constanse døpes, (hun skal døpe seg litt, som Augusta sier;))
og over ser dere gaven hun skal få av oss. En søt liten dukkevogn i flettet tre! Sengesettet følger ikke med, men jeg tenkte å sy et (med hjelp av svigermor?:)) som vil passe inn på rommet hennes! Vogna har jeg bestilt fra lille martine, og den finnes også i rød og lilla!

bildet er lånt fra lille martine



De neste dagene kommer til å bestå av rydding, vasking og pynting! Skulle gjerne hoppet rett til sistnevnte;) I tillegg skal vi i bryllup til gode venner:)



Her tordner det skikkelig nå, og regnet øser ned. Blir nok en rolig sankthansfeiring:)




ha en flott dag!

15 kommentarer:

Anonym sa...

Den var søt. Vi gleder oss til barnedåp. Blir koselig. Ha en fin dag. klem fra tante. (takk for praten he he )

GITTE sa...

Så søt en trille!
Håper dere får en minnerik dag!
Klem Gitte

Ingrid sa...

Så søt liten vogn!
Holder på å forberede dåp her også for lillemor som skal døpes neste søndag. Håper du legger ut litt inspirasjon for bordpynt over helga! ;)
Ingrid :)

perler-og-prestekrager sa...

Så nydelig vogn, og for en genial dåpsgave:)
Kos deg med dåpsforberedelser, jeg kan tenke meg det like fint som det alltid blir når du pynter opp!
Klem

Mathildes skatter... sa...

Så søt og yndig. Heldig :)
Lykke til med dåp.

Kine sa...

Så nydelig dåpsgave :)

Ser du har vært i Gøteborg, vi skal dit i sommer. Har du noen spesielle butikker du anbefaler? Tenker mest på interiør og barn :)))

polkadotpeticoat sa...

Super cute....

visbysjarm sa...

Den var kjempe fin! Den vil hun få mye glede av etterhvert ;-)

Ha en fin st.hans aften ;-)

Lady E sa...

Så søt den var, spent på hvordan du kommer til å pynte til dåpen =) (samler inspirasjon)

=)

Hjem igjen sa...

Hei! Den trillen er kjempe fin! Har akkurat bestilt den samme (samme nettbutikk også) i lilla! Godt å ha ei lita datter man kan nettshoppe for ;)
Sigrid:)

i mitt lille rekkehus sa...

Sååå fin dukkevogn:9 Masse lykke til med forberedelsene til dåpen, og god helg!!

Hildegunn sa...

Hei:) Etter å ha lest/lett etter gode blogger i et par år så fant jeg din, og for en inspirasjon jeg får av å lese!!! Kom over den da jeg søkte dukkehus på nett, tror jeg. Fantastisk:))
Masse lykke til med dåpen!!

silje-sin sa...

Tusen tusen takk, Hildegunn, så koselig å lese:) Ønsker deg en fin helg og god sommer! klem fra Silje.

Nicco sa...

Nydelig vogn!
Gleder meg til å se bilder fra dåpsdagen, blir sikkert like vakkert som du alltid lager det til.
Ha en fin dag på søndag.
klem Nicco

Talentina sa...

kjempe skjønn dukkevogn! lykke til med dåpen:)