mandag 23. mai 2011

Tid for takkekort!


Constanse er allerede 6 uker, og det er på tide å sende ut takkekort til alle de som har gitt oss og henne så fine gaver!



Disse kortene er mine favoritter, og de og mange flere finnes hos kortshop! Jeg er jo en skikkelig vinglepetter, og brukte lang tid på å bestemme meg for hvilket kort vi skulle velge, og hvilken skrift. Man blir jo litt påvirket av de skjønne babyene på kortene også:)

Men nå er takkekortet bestilt, og på vei hjem til oss! Og jeg viser det selvfølgelig når det er sendt ut:)





alle bildene er lånt fra kortshop.no



Min lille frøken har funnet ut at det er kjedelig å sove i vugga alene, og våkner nesten med èn gang jeg legger henne ned! Og nå vil hun ha litt oppmerksomhet igjen hører jeg;)



ha en fin dag!

13 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Silje. Vanvittig flott du har det hos deg! Så flink du er. Blir virkelig inspirert av deg. Kan jeg spørre hvor du har kjøpt liftgardinene på barnas rom? De var flotte. Og lystette? Klem Kjersti

Made by Molla sa...

"kjekt" å høre det er flere med liten baby som helst vil sove i hendene;) Vi har ei jente på 7 uker, lille Selma, som ikke sover så godt i vugga si... Best å kjenne vamen fra mamma! Så flink du er som allerede skal sende ut takkekort, så langt har ikke vi kommet;) Artig å følge med deg siden Constanse og Selma er like gamle. Kjekt å høre at du også prioriterer kos og lar husarbeidet vente, det er ikke alltid så enkelt.

Lady E sa...

De hadde magen flotte takkefordt, så ikke rart du syntes det var vanskelig å velge =)

visbysjarm sa...

Nydelige kort! Gleder meg til å se hvilket kort du har valgt ;-)

Ha en fin dag!

Klem klem

Lisas hjem og skatter sa...

nydelige kort og jente! enn at hun er 6 uker allerede? tida flyr bare avgaarde! kos dere masse :)

jeg likte kanskje d m d blaa hjerte paa siden, eller, alle var like fine synes jeg :) sikker paa at du valgte det fineste! jeg maa inn og se paa nettsiden!

ha en koselig dag:)

klem/lisa

hobbyvimsa sa...

Heisann!!

Begynte jammen å lure om jenta di lå på magen å løftet hode så bra allerede:jenta mi er jo noen uker eldre og jeg tenkte om det vat noe galt med min hihi!!fant fort ut at dette ikke var din jente da:)

Mange fine kort her ja,er litt treig jeg,men må nok få sette i gang å laget et kort:)Skal ta meg en titt her inne,kanskje du fikk satt meg i gang nå:)


Ha en fin ny uke:)

Klem Linda:)

Marens hverdagsliv sa...

Enig med deg det kan være kjempevanskelig å velge i jungelen av stæsh og kort. Men det blir sikkert kjempefint!!
Koselig å lese din fødsels historie, som du sier har man først født selv, ja så blir man ikke lei av å høre om livets under !!!

Ønsker deg og dine ei fortsatt fin uke !!!
Hilsen Maren.

Maret sa...

Ja-ja, bomma litt her eg...
Tenkte, å så stor jenta er blitt..

Flotte kort var det.. kos deg med den lille..

tante Hilde sa...

Korta var nydelig.Skjønne bilder.Skal bli godt å kose med Constanse til onsdag...kjenner den gode lukten av baby helt hit. Ha det fint så lenge. Klem fra tante

Camilla sa...

Vi bestilte takkekort fra kortshop i fjor da minis presanger skulle takkes for. De har et helt nydelig utvalg de damene i Ålesund! Har ikke helt bestemt oss for hvos vi skal bestille denne gang, men enda noen uker til jeg begynner på oppgaven da snorkfrøken bare er 4 uker.

Bloggen din er skjønn!

heidi sitt ♥ sa...

Nydelig, lita jente ")

Mine hverdager (Anne) sa...

godt å se det er fler som helst vil sove i fanget ♥ Emil er 6 uker i dag, og takkekortprosessen er i gang. Ikke lett å bestemme seg, men må vel bare bite tennene sammen og få bestilt kort.

Ha en fin kveld!

Sulvis sa...

Oi da. 6 uker, sier du. Her er babyen 4 mnd, og kortene ferdiglaget i Photoshop, men ennå ikke bestilt. :/