fredag 13. mai 2011

These boots...


...are not made for walking


Derimot skal de brukes av Constanse på nasjonaldagen! Vi har vært på handletur i dag, og nå er 17.mai-antrekkene snart i boks. Mannen har fått ny dress, de store har bunader fra tidligere, og jeg... Jeg må finne noe som dekker en kvapsete mage, og som det er mulig å amme i:) Men det ordner seg! Bunaden min får henge i skapet i år, selv om jeg elsker å bruke den!



Ellers har vel alle bloggere slitt med blogspot i dag har jeg forstått. Jeg har ikke mistet noen innlegg (tror jeg!), men dessverre mange kommentarer! Blant annet de ti siste under forrige innlegg, og mange av dem fikk jeg ikke lest. Man merker hvor sårbart ting er ved problemer som dette, tenk om alle bloggene våre bare ble borte! Det hadde blitt et stort savn for meg ihvertfall, det er så mange blogger jeg elsker å besøke!
Får håpe problemene er løst nå



 Ellers har det kommet mye regn (og litt hagl!) i dag, og plenen begynner å bli skikkelig grønn! Aldri så galt, så er det godt for noe:) Men jeg elsker faktisk regn, bare det ikke blir altfor mange dager i strekk:)


I skrivende stund er det akkurat fem uker siden jeg presset runder i stua og på kjøkkenet med rier.. Tenk at lillemor allerede er fem uker, det er ikke til å tro! Hun er mer våken om dagen, smiler og kikker lenge på oss. Jeg lurte forresten på å fortelle om fødselen på bloggen, for makan til drømmefødsel! Hvis noen er interessert da:)




ha en fin helg alle sammen!


babyskoene er fra h&m, hvis noen lurer:)

34 kommentarer:

Tove `blogg verden sa...

Sto med like sko i hånden i dag og hadde så lyst å kjøpe ; ) Men var usikker på str. Jeg elsker å høre om fødsler, så gjerne for min del : D !! Har hatt 3 flotte fødsler selv, men den siste tok lang tid og det var litt kjipt ettersom alle trodde det skulle gå såååå fort...
Nyt helgen
klem Tove

Lina sa...

Så herlige sko! :-) Ja, eg vil gjerne høyra om ein drømmefødsel! Ei motvekt til alle skrekkhistoriane ;-)

Whitebite sa...

those boots are...
just the cutest!
jajaja
klart vi vil høre!!

RoseSommer sa...

De søteste boots jeg har sett. Fine til pynt også.
Synd det var surr med blogger idag, men vi får håpe det blir lenge til neste gang.
Dere får nok en fin 17. mai, nå som du har en hel gjeng med glade barn! Får håpe været bli bra. Det gjør alt enklere.
Og historier om fødselen?
Bring it on!

Merete sa...

For noen nydelige sko!! Kjolen til veslesnuppa er klar,men skoene mangler..kanskje blir det disse:)
Ja, fortell!! Vi vil høre:) God helg!!
Klem, Merete

Anonym sa...

gratulerer med den nydelige jenten med det vakre navnet.
bloggen din blir bare bedre og bedre og jeg stikker stadig innom. har ikke tid til å blogge selv,men koser meg enda med noen favoritter. nytt hus og store prosjekter får meg innimellom til og få lyst, men jeg tror det får være sånn nå.
din blogg har vikelig sjarm og en herlig blanding av alt så mange av oss er opptatt av!!!

håper du fortsetter, du inspirerer og får meg til å smile!!!
klem fra Karoline som hadde livet på såta en gang i tiden om du husker den...;)

silje-sin sa...

Hei Karoline!

Håper du ser svaret mitt her! Klart jeg husker deg, din blogg var den første jeg oppdaget, og jeg likte den så godt! Skulle veldig gjerne ønske at du begynte å blogge igjen, men forstår deg ift dette med tid ja! Så spennende med nytt hus! Og ungene dine begynner vel å bli store de også:)

Så koselig at du titter innom meg:)

Stor klem fra Silje.

Anonym sa...

Hei Silje!
Du har en herlig blogg og 3 nydelige barn. Er alltid inne og ser når du har nye innlegg på bloggen. Synes det hadde vært gøy og høre om fødselen. Ha en fin helg og 17 mai.

Klem

Anonym sa...

Hei

Vil gjerne høre om fødselen!
Syntes du er fantastisk som har fortsatt å blogge så mye rett etterpå :-)

Takk for ditt bidrag på blogglandia og masse inspirasjon

Klem Anne Line

Mona sa...

Så herlig sko!!
Jeg vil også gjerne høre om fødselen, det er alltid like spennende, da jeg har hatt to "drømme"-fødsler selv!!

Dronninghuset sa...

så søte sko... helmax!
bunad er flott til høytidsdager. min har "krypet" hihi... men slik går det ofte når man får den i sin ungdom... håper på sol den 17.mai.
ha en fin helg.
klem Tove

Hilde :) sa...

Ja, vi er interessert i fødselshistorien :)

Monica sa...

Søte sko:) vil gherne høre om drømmefødsel, gruer meg slik selv at dt kan være godt å høre noen positive opplevelser, som regel hører man jo bare alt det vonde ( og det er jo alltid greit å vite om det og være forberedt på det også da...)

Silje sin blogg sa...

Ja det er noe med bloggene ja, for jeg og har mistet noen kommentarer :( For noen nydelige sko! Skjønner du synes tiden går fort;)

Kine sa...

Nydelige sko <3
kjenner jeg er en smule skuffet over at det ikke blir noen jentebaby på meg :/ mageboeren min er mest sannsynlig en gutt, ikke heeelt sikkert. Men ganske sikkert. Så da får jeg to gutter, og ikke for det...det er vel og fint det altså. Men har alltid ønska meg ei lita jente også!! :p

Jeg leser gjerne om fødselen din :))

Anonym sa...

Hei kjære silje! så nydelige sko lille constanse har fått:) vil gjerne høre om fødselen;) er halveis i svangerskapet og kunna mer enn gjerne tenkt m en drømmefødsel selv. Klem fra cathrine

Vivian sa...

Så skjønne sko.
Ønsker dere ei god helg og en god 17. mai.
Klem Vivian

Lillian sa...

så nydelige små sko... :)

vi har akkurat feira ettårsdag her i huset, og da gikk det mange tanker mot alt som skjedde for ett år sida... :)
Jeg vil gjerne høre om hvordan alt gikk, og gjerne litt sammenligninger med de to første... ;)

du har en flott blogg, elsker å besøke deg her. :)

Karin sa...

Hei,så nusselige sko.Morro å handle finklær til tre søte små. Leste forrige innlegget ditt,jeg vil gjerne høre om drømmefødselen din,om du vil skrive om den. Klem fra Karin

Petrine sa...

Kjempe søte sko :)
Fortell gjerne om fødselen din.

Ha ei fin helg!

Wilhelmine sa...

Hei, så koselig blogg du har. Her vil jeg lese mere og legger meg til som følger. Ha en fin helg videre, hilsen Wilhelmines blogg

Christina sa...

Kjempe fine sko! :)
Bare å fortelle om fødselen.. Hadde selv en drømmefødsel denne gangen.. Typen min er 11 dager i dag.. :)

Stor klem

Anonym sa...

Ho blir nok nydlig i dem... så etter sko idag jeg, bare for moro da, non hvite som kunne passe til bunaden, men satte dem bort igjen, ble for store.. snuppa er jo over 3 mnd. men bare 3,7 kg nå, så d får klare seg at bunaden i størrelse 50 slenger litt ;0)
Elsker å lese bloggen din, men er ikke så flink på kommentarer, har jo vært travelt opptatt i d siste å da, men ting går seg til nå... liker å lese fødselshistorie... Ha en fin helg og kommende 17.mai!

Hilsen Linn, Sarpsborg

anne - moseplassen sa...

så nydelige sko! Herlig farge og detaljer, jenta må jo bare bli skjønn :)

Kommentarene (og tapte innlegg) kommer til å komme tilbake i løpet av helgen. Blogger (blogspot) jobber med saken.

visbysjarm sa...

Så herlige sko!

Jeg vil høre om din drømmefødselen,håper du lage et innlegg om det.

Kos deg masse med Constanse hver dag. Tiden går så alt for fort ;-)

perler-og-prestekrager sa...

Nydelige sko!
Jeg vil gjerne høre om fødselen din. Jeg har selv tre fødsler bak meg og nr 3 gikk unna på en time, drømmefødsel:) Så det hadde vært veldig spennende å høre din fødselshistorie.
Ønsker deg en flott helg og en fantastisk 17maifeiring!

Kine sa...

jeg er interessert! :)

Lisa sa...

Tjo hei! Eg ELSKER fødslerhistorier..!! Det er noke dei fleste damer har til felles..og alltid ein god "icebreaker" å prate om barn. Sjølv har eg tre herlige og utfordrende gutter, første fødselen gjekk ikkje heilt som planlagt, den var tøff, men dei to andre var drømmefødsler dei og.
Har følgt din herlige blogg ein stond no, og gleder meg til å høyre om drommefødselen din :))Ha ein strålande veka og 17. Mai feiring :)

Guttemamma sa...

Silkje!
Herlig rep fra huset deres, koste meg med å lese. Var veldig "deg" slik jeg kjenner deg fra bloggen! Moro!
klem♥

Mogi`s Cottage sa...

Hello, the shoes are so nice for your little daughter. No, you are right, they are not made for walking. But it does not take a long time, then Constanse will also walk through your beautiful home.
Stay well, regards, Tina

Fruen sa...

Søte sko!
Vil gjerne ha høre om fødselen din! Tenker til stadighet på at du sa det bare tok 20 min etter dere kom til sykehuset. Det hørtes voldsomt ut!

Du er så flink (hus)mor du:) Et av mamma-idolene mine;)
Virkelig årets estetiske mamma(blogg)!!

Ha en super helg videre! Og helt enig med deg, regn er ikke så ille som mange skal ha det til! God unnskyldning for å være inne og få tatt et skippertak mellom godværsdagene:)

Klem, Fruen i nord!

Elisabeth sa...

Hei. Må bare si at jeg liker bloggen din veldig godt og er innom så godt som hver dag. Så jeg vil gjerne lese om fødselen om du velger å dele. :)

Klem.

Tulip sa...

Så nydelige små sko som skal passe på et par perfekte babyføtter!
Herlig!

Lykke til med 17.mai forberedelsene!

Lille Persille sa...

Kjempefine sko! Tenkte å kjøpe like til min lille Nora, men det ble noen rosa i stede:) Ønsker dere en fin 17 mai!