onsdag 11. mai 2011

Peanut fudge brownies


Når ungene har fri fra barnehagen pleier vi ofte å bake. Og det har vi gjort i dag! Med tre små hjemme tenkte jeg å ikke legge lista så høyt nå i begynnelsen, så det ble ferdigmiks i dag!
Peanut fudge brownies fra Møllerens fikk jeg første gang servert på lunsj hos venninna mi, og den kan virkelig anbefales!!



Så det var tre små som var veldig fornøyde i ettermiddag:) (den ene var nabogutten altså, Constanse får ikke is helt enda;))



 Nå har det så smått begynt å regne, så nå blir det innekos resten av kvelden! Håper å få bladd igjennom noen interiørblader, og rive ut det som skal spares på, for bunkene begynner å bli høye nå!




ha en fin kveld alle sammen!

19 kommentarer:

Herman Grans ♥ sa...

NAM! Ser supergod ut :) Ha ein fortsatt fin kveld :) Hilsen Grete

Henriettes hus sa...

NAM NAM den så suuuuuuuuuuuuuuupergod ut ♥

Ha en fin fin kveld.

Henriette

Titti sa...

åhh det ser knall digg ut <3 kan tenke meg dere koste dere!!! Koselig å bake med små barn, de elsker det å være med på å "skape" ting. Se at ting skjer, og endrer seg fra start til slutt. Virker som dere koser der masse masse sammen. Nydelig <3 Ikkeminst for en koselig og lekker blogg du har. Koser meg masse her inne, legger meg til som følger jeg;) velkommen til bloggen min. Klem T

Eva sa...

MMM dette så snadder ut!

carina sa...

namnam, den så herlig god ut!! Spørs om det ikke blir med en slik møllers pose med hjem fra butikken til helgen :)

Kos deg med interiørbladene!
klem Carina

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Det så helt nydelig ut...
Ha en fin kveld
klem

Marianne på landet sa...

Har studert den ferdigblandingen i butikken noen ganger, men har klart å motstå.. spørs om jeg klarer det etter disse bildene.
Om den smakte like godt som den så ut, er den nok farlig god!

Ha en strålende kveld med interiørbladene :)


Marianne

Talentina sa...

å det ser herlig ut!! det der må prøves ut her også!! hehe

Ha en fin kveld!

Hjemme hos meg sa...

Den der er virkelig god :)
Fine bilder!

Klem Anette

hjertero.com sa...

Å nam nam!! Her sitter jeg og har så lyst på noe søtt at jeg vurderer å kjøre ut ens ærend bare for det, og så ser jeh DETTE!! Ai ai ai, hvor er bilnøklene... Jeg må ha sjokolade NÅ! :) Tipper dere gar kost dere masse idag, og litt regn det trenger vi virkelig nå! :) Håper vi ses snart igjen! Klem

Camilla- Casual living sa...

mm, den så veeeeeeldig veldig god ut. Tror jammen jeg må prøve den.

synd butikken er stengt nå;) eller kanskje det er flaks for kroppen...

Cecilie sa...

Jeg er enig, den er helt fantastisk! Så flink du er med tre små hjemme og alt det andre du får til, Silje:-) Imponert! Stor klem fra Cecilie

Anne sa...

Så koselig me bakedag. Det må vi innføre her i huset oxo etterhvert :) Kaken så veldig god ut :) Ha en fin kveld videre!

Anne

Hanne sa...

Denne kakemiksen har jeg aldri sett. Må ta en tur i butikken :)
Pludrehanneklem

Anonym sa...

Fristende ja :) Flott artikkel i Boligdrøm, gøy å se huset deres med en litt annen vinkling! Igjen må jeg si at bloggen din og du er en fantastisk inspirasjon både når det gjelder interiør og barn :)y

Balke gård sa...

Mmmmm, det så utrolig godt ut!! Gratulerer så mye med jenta, så koselig med familieforøkelsen! Ha en super dag! Klem, Marianne som la lista for hyt og har nå kjøpt inn Toro brownies til de neste barnebursdagene;-9

Hulda sa...

Gratulerer med super reportasje i BoligDrøm!!

tante Hilde sa...

Den så god ut.... Klem fra tante

Anonym sa...

Kjempefin reportasje i Boligdrøm Silje!

Klem fra Anita