torsdag 5. mai 2011

Nydelige vår!


Etter middagen i dag gikk hele familien en liten tur i området her vi bor. Det er flatt nesten overalt, perfekt for søte små med dukkevogn eller på sykkel. Ungene lekte på lekeplasser, og jeg gikk og kikket på alt det fantastiske naturen byr på nå. Og plukket med meg noen kvister hjem, så jeg kan nyte dem enda litt til:)



Så nå er muggene fra kjøkkenhylla i bruk;)



 Liljekonvaler fikk jeg også plukket noen av, med livet som innsats:) Det var litt som å være på bærtur, jeg så hele tiden en ny blomst oppover i skråningen, og da måtte jeg bare plukke... Noen skrubbsår og kvister i håret er den verdt, denne blomsten som jeg synes er en av vårens vakreste!


Her må kvelden brukes til å få unna litt husarbeid... Er det flere enn meg som føler at det hoper seg litt opp inne på denne tiden av året? Det synes jeg hvert år, baby i hus eller ikke:)




ha en fin kveld alle som er innom her!


9 kommentarer:

Mona sa...

Våren er en herlig tid! Gleder meg til det blomstrer i bed'ene mine...masse tulipaner på god vei opp!!

Husarbeid...hva er det?? Det hoper seg litt opp ja, men det er herlig å nyte sol og blomstring ute, blandet med lek av de små!!

Liljekonvall er en av mine favoritter også :-)
Ha en fin kveld med babykos!!

Line sa...

Så nydelige bomster!

Ja, husarbeid er en nødvendighet... Men herlig når det er ferdig! Her er må det vaskes både titt og ofte med en liten pjokk som bruker gulvet titt og ofte :o)

Ha en deilig kveld!

map79 sa...

Nydelige blomster, men forferdelig giftige! Tenkte bare jeg skulle nevne det om du ikke visste det, siden du har søte små i hus.

Ha en flott kveld :)

map79 sa...

(Liljekonvallen er giftig altså, de andre vet jeg ikke noe om).

Living LaVida sa...

Hei!
Nydelige farger du har i headeren din :)Har en syrinbusk i hagen som jeg venter på skal blomstre i sin nydelige lilla prakt! Forhåpentligvis har den kommet til 17.mai!!
Liljekonvaller er nydelige, skjønner godt Kate som valgte det i brudebuketten sin :)
Ha en fortsatt fin torsdagskveld

Petrine sa...

Liljekonvall lukter bare helt nydelig :)

Malin* sa...

Så fine bilder! Markblomster er så koselig, og liljekonvall er kanskje en av de fineste :)

Jeg googlet knekkebrød her om dagen, og kom inn på den fine bloggen din. Knekkebrødene var kjempegode, og jeg spiser og spiser og spiser ;)

Lisas hjem og skatter sa...

Oj, jeg henger virkelig etter :) gratulerer saa mye som trebarnsmamma! Nydeligste lille C - regner med at dere alle storkoser dere :) herlig tid!

God helg til dere alle 5 :)

klem/lisa

visbysjarm sa...

Så nydelige buketter,og så fint det ble med dem i muggene!

Her har det hopet seg opp i massevis. Uff,føler vi bare er ute om dagen i det nydelige været.. nei,får kaste meg rundt og komme i gang ;-)