onsdag 18. mai 2011

Nydelig babysett!


Constanse har fått mange flotte gaver etter at hun kom til verden! En av dem er dette nydelige babysettet og pleddet i økologisk bomull! Deilig mot myk babyhud

Det strikkede teppet er det mykeste jeg noengang har kjent, og Constanse har det rundt seg om natta:)



Klærne (som også finnes i lysblå og krem) og pleddet kan kjøpes hos 4childrenorganic!


 

I dag har jeg hatt alle mine små hjemme (onsdager er fast fridag hos oss!) og vi dro (som så ofte)
formiddagsbesøk til min nydelige venninne og hennes to små gutter! Ungene våre leker kjempefint sammen, vi spiser god mat (og noen ganger litt kake;)) og så får mammaene tid til å skravle litt også! Disse dagene er gull verdt for meg, og for ungene også!




ha en fin kveld!



10 kommentarer:

Linda sa...

Vakkert!
Og gratulerer så mye litt på etterskudd med nydelige prinsessa:)

Ha en fortsatt fin kveld:)
Klem Linda

Trine - Franske drømmer sa...

Heelt nydelig alt sammen!
Lillemor er jo bare supersøt!!

Ha en fin kveld videre :)

Klem, klem

ennahs lille hjørne sa...

Nydelige bilder av en herlig lita jente! De pleddene er utrolig gode!

Klem

Jorid ♥ Noe på Hjertet sa...

NYDELIG!! :) Så stor og fin hun er!

Elsker klærne til 4children!

Ha en fin kveld vennen!

KLEM

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Nydelig babysett og en fantastisk herlig babyjente :)

La meg til som følger nå, endelig :) er innom titt og ofte :)

klemmer fra svingen :)

Mathildes skatter... sa...

Nydelig liten jente, og de har utrolig mye fint inne på den butikken. Masse som frister :)

Kine sa...

Så nyyydelige bilder :) ! Vi har hjemmedag i dag, alltid like koselig!

Anitas hus sa...

Hei Silje!!

Gratulerer så mye med ei utrolig nydelig prinsesse:) Så skjønn og så masse flott hår!

Klærne/teppet var også helt nydelig og det så ut som hun koste seg der hun lå.

Jeg begynner på HiT til høsten, på sykepleiern og gleder meg kjempemasse. Dette blir noe helt annet enn det jeg har gjort tidligere, men føler at det er dette jeg virkelig vil:) Jeg har forstått at du har tenkt deg noe annet etterhvert, har du bestemt deg for hva?

Kos deg med den flotte familien din Silje idag som sola er tilbake!

Klem, Anita:O)

Hanne Mette sa...

Nydelig og rosa. Både klærne og den lille jenta.♥
Ha en koselig hjemmedag.
Klem fra Hanne Mette

Rosa+epler sa...

Så fin!
-jenta di!

Gratulerar så mykje!

Elisabeth