søndag 29. mai 2011

Ønskes kjøpt!


Av og til (eller egentlig ganske ofte...) ser jeg ting i butikker eller nettbutikker som jeg får lyst på! Men de aller fleste gangene klarer jeg å la være å kjøpe, og så glemmer jeg faktisk den fine tingen jeg hadde lyst på.. Men det er noe jeg ikke klarer å glemme, og som jeg fortsatt har veldig lyst på! Nemlig en slik adventsstake i fil de fer! Har søkt på nettet etter den, men dessverre uten resultat.

Hvis noen vet et sted de selger slike blir jeg kjempeglad! Svar gjerne i kommentarfeltet, eller send en mail, adressen står i sidefeltet.




ha en fin søndagskveld!

11 kommentarer:

Hilde S sa...

Hei Silje! Er ganske sikker på at adventstaken kommer fra Krasilinikoff? Kanskje den blir enklere å finne da :) Om du ikke allerede visste det da, selvfølgelig ;) De solgte den hos en lokal interiørbutikk her hvor jeg bor (utenfor Molde), men de har nok ikke nettbutikk.. Lykke til med letinga vertfall, det er en nydelig stake!!:)

klem fra Hilde

fru heidis puslerier sa...

Hei!
Jeg kjøpte en slik en hos Penelope her på Steinkjer. De har nettbutikk http://www.penelopebutikk.no/index.php?page=kontakt

Håper de har en til deg også....

God helg!!

Mitt & Mine sa...

Hei hei Silje!

Ser ut som du koser deg som trebarnsmor ;) Dere har det så koselig og gjør så mange hyggelige ting ;) Den grønnsakshagen var en kjempegod ide!

Og du...gratulerer så masse med nominasjonen. Hadde ikke ventet noe annet!!

Go søndag til deg!

Klem

Anonym sa...

Ja, jeg tror også at den kommer fra Krasilinikoff. Og hvis du ikke finner den på nett, så kommer de på messe i olso 25.-28.august. Sjekk nettsiden deres: http://www.krasilnikoff.biz/index.php?id=316&L=2. Ellers har jeg et par spørsmål igjen jeg da... Stuegardinene dine, hvor har du kjøpt dem? Og den lille kofferten til Ferdinand med "vinduer" i. Er det greengate? Finner den ikke på nett. Ellers tråler jeg nettet etter lystette liftgardiner, men det er dårlige greier.Lykke til med letingen. Klem Kjersti

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Den er fra Krasilinkoff ja! Vi skulle ta den inn i butikken til jul! Men da var den ikke å oppdriv! Men håper den kommer igjen til advent! :)

Håper du finner den, Silje!
Nydelige bilder du viser under her!

Ha en fin Søndagskveld!
Klemmer

Anonym sa...

Ser forresten at Othilies i Larvik (http://othiliesgaardshandel.blogspot.com/2010/10/har-pakket-ut-varer.html) hadde den før jul. Du kan jo kontakte henne og høre om hun har flere, selv om det ikke er sesongen riktig enda. Kan jo være at hun får dem inn igjen til høsten. Larvik er jo ikke så langt fra deg heller? Klem Kjersti

mali-mo sa...

Håper du får hjelp til å finne staken. Har deg i hodet hvis jeg kommer over den ;)

Tenker lille tulla vokser seg stor nå ;) Håper dere har det fint!


God ny uke!

Anonym sa...

Hei. Den er nydelig den der. MEner også det er krasilinikoff den kommer fra. JEg så den i butikken Vollywood på vollen i Asker før jul. Men om de har noen nå er jo ikke greit å si....

Svart/Hvit sa...

Hei Silje

Jeg har en jeg, som du kan få kjøpe av meg :)

Geir Pollestad sa...

Ja, det kan du :)
Høres 200; urimelig ut?(pluss porto) Jeg husker ikke hva jeg gav for den jeg heller altså...tipper rundt en 400 kansje? :)

Lene

Lisas hjem og skatter sa...

Saa fin den var :) jeg har en lignende, men den er det ikke slik "hylle" under!

koselig aa lese om deg i BoligDrøm! :)

Haaper du finner en slik adventsstake! kjempefin var den iallefall :)

klem/lisa