lørdag 7. mai 2011

Jeg ♥ ...


Jeg ♥ pelargoniaer



...og det er jeg vel ikke alene om;) Jeg har handlet flere denne uka, og nå pryder de nesten alle vinduskarmene. Jeg forsto i fjor at det er en perfekt blomst å ha inne om sommeren, siden de tåler så godt å tørke ut! Og jeg skal ha noen ute etterhvert også, men jeg prøver å være flink og ikke kjøpe sommerblomster for tidlig i år!



 I år har jeg røde i kjøkkenvinduet, det ble så fint fra utsiden synes jeg, siden vi har rødt hus! I fjor hadde jeg disse nydelige rosa i stua, som blomstret i uke etter uke!



Her har vi hatt en effektiv dag! Nå er gulvet på inngangspartiet beiset, og leveggen ferdig malt! Det er mannen min som skal ha æren for det da;) Mine dager består for det meste av amming, kos med verdens fineste Constanse, bleieskift, litt hagestell, lek og enda mer kos med Augusta og Ferdinand, og klesvask, matlaging og det jeg måtte rekke. Og jeg det også;)




ha en fin helg!

6 kommentarer:

Hege sa...

Har også kjøpt disse blomstene...rosa søte :o)

Ha en fortsatt fin,fin helg.

Klem Hege

Jatte sa...

Åååå så nydelig♥

H elle K sa...

Nydelig. Du har en vakker blogg. Kos deg med det nydelige vår været og nyt søndagen. Kristin

Lenebo sa...

Jeg bare elsker bloggen din. Du er så flink og kommer med mange bra tips.

klem fra lenebo

Lidyll sa...

må inrømme at jeg aldri har eid en eneste pelargoni-men når jeg ser hvor fint det ble hos deg, ja, da blir jeg fristet til å handle meg en jeg også*smile*

...og at de tåler godt tørke-det er jo perfekther vi bor!*smile*

Håper du og dine får en flott søndag, silje!*smile*

Klem Live (lidyll)

Christine C sa...

Så herlig :-) Pelargonia skaper så fin sommerlig stemning. Har dem inne foreløpig jeg også, tar ingen sjanser på denne siden av syttende mai. Ha en fin søndag videre.