onsdag 25. mai 2011

Inspirasjon!


Jeg har enda ikke plantet sommerblomster i år, uvanlig sent til å være meg;) De siste dagers sure vind og regn har ført til at inspirasjonen har vært ganske fraværende.. Men i dag er det mye mindre vind, sol og herlig temperatur, og nå hører jeg hagesenterene rope på meg;)



To nydelige hortensiaer er det som foreløpig pryder verandaen. Og noen stemor, som alle henger som slips.. Jeg har visst glemt å vanne de, og skylder på ammetåka! Og med det i bakhodet burde jeg kanskje ikke velge de mest krevende sommerblomstene i år;)



 I ettermiddag skal jeg besøke tanta mi, som bor i et nydelig hus ved sjøen! Hun har allerede plantet masse, det vet jeg, for vi har flere telefonsamtaler hver uke, blant annet om blomster;) Jeg gleder meg til å få inspirasjon fra hennes flotte hage, og tenkte å ta med kameraet, så kanskje dere andre også kan få litt inspirasjon:)




ha en strålende dag!




jeg svarer på resten av spørsmålene i innlegget under i kveld;)


7 kommentarer:

Magdalena sa...

men,... dette var da utrolig vakkert...
horthensiaen er så vakker hvor denn er..
klem,magny

Tonemor sa...

Jaaa inspirasjon vil vi ha!
Og du send gjerne litt av det godværet opppover Østlandet;) Her blåser det fortsatt friskt, men skulle gjerne hatt finvær til helgen:)
Blomstene dine var nydelige:)

Toneklem

Heims lille verdenshjørne sa...

Åååå:D Jeg elsker hortensiar:D Nyyydelig!

Ha en herlig kveld!

Gøril sa...

Herlige bilder.. Jeg fikk en lik hortensia av pappa her om dagen og nå står den å pryder inngangspartiet!
Jeg leste foressten repotasjen om deg og huset deres i boligdrøm og syntes den var veldig inspirerende! Gratueler!

Klem

MissMette sa...

Hei Silje :)
Du er ikke alene om å ha fått plantet ut sommerblomster ennå ღ Jeg har kun fått plantet noen få ved inngangsdøra :) Hortensia er en nydelig plante... jeg får den som regel ikke til, men prøver meg på dem i år igjen
Nydelige bilder i innleggene under her, så koselig ღ Ønsker deg en fin kveld videre. Klem fra Mette

Therese sa...

Nydelige blomster:) Deilig når inspirasjonen kommer!!
Venter også på at sommerværet skal komme for fullt nå så er jeg også i gang:)
Ha en fin kveld!

i mitt lille rekkehus sa...

Ja, det er alltis kjekt med litt inspirasjon!! Flott artikkel i Bolig Drøm:) Fotografen har virkelig fanget opp alt det fine hos deg!!