mandag 30. mai 2011

Innekos...


...er vel og bra, men nå kan vi vel få litt sommervarme snart vel?:) Det er jo juni om bare to dager! Jeg vet at det er teit å klage på været, og heldigvis er det meldt herlig vær mot helga! Jeg synes bare det er så trist at det er regn og kaldt i denne tiden på året som egentlig er så fin, føler at jeg snart har gått glipp av hele syrinblomstringa i år!


I dag har jeg vært på koselig barseltreff, og det skal jeg i morgen også. Det er jammen hektisk å være i mammapermisjon;) Jeg elsker disse dagene.. Vi får de skjønneste smilene fra Constanse nå, og jeg tør nesten ikke si det høyt, men hun sover hele natta. Siden hun har to storesøsken som er ganske så bestemte om dagen, setter jeg stor pris på å ha en så "snill" baby.


hvordan er været hos deg om dagen?



ha en fin kveld:)

12 kommentarer:

KROnPRINSESSENE sa...

Joda, været er tilsynelatende like vått som hos deg.. :(
Håper det snur til helga ja!
Nyt permisjonen, det er en deilig tid...
Klem May Helen

hjertero.com sa...

Hei og takk for en koselig, skravlete, kakefylt dag! :)

Her er det kos, kos og litt stress. -Men mest kos da :) Vi får nyte nettene våre så lenge det varer. Plutselig er det slutt! Bank i bordet...

Vi får trøste oss med at værgudene melder godvær om noen dager!

Klem fra Silje

PS: Jeg har litt problemer med bloggen om dagen. Folk sliter med å legge igjen kommentarer. Kjenner du til det, evt noe tips til hva jeg skal gjøre?

Lenemor sa...

Herlig!! Heile natta??? Min minste våknar kun ein gong no og han er 15 mnd... Eg syns jo det er fantastisk! Kos deg alt du kan denne tida. Mammapermisjon er berre den beste tida i livet. ta vare på kvart minutt. No får vi tru sola kjem snart slik at det blir trillever på oss:) Klem

Karin sa...

Regn og ruskevær= bakevær :) nydelig Greenpeace gate fat på bildet. Fikk et maken forrige helg og har krus fra før, blogger dem snar ;) og fatt mot-til helgen stråler solen!

Kine sa...

regn regn regn, men til helga blir det fint! :)
SÅ heldig du er som har en baby som sover hele natten, her har vi hatt en som sov hele natten for første gang nå i natt,og han er 10 mnd :)

Kos deg videre i regnet med dine tre fine små :)

Trines Hus og Hage sa...

Hei Silje!
Her øser det ned i skrivende stund, men lovnader om godt vær er i vente, så vi holder motet oppe. :-)
Takk for koselig kommentar på bloggen min. Du spør etter staudetips og da nevner jeg noen stauder jeg er glad i: løyntnanthjerte (hvit eller rosa), skogsymre,ridderspore, moskuskattost,storknebb (mange farger og forskjellige slag), lammeøre, pioner (selvskrevne for meg, prøv Sarah Bernard), historiske roser (like selvskrevne, som Albarosa Maidens Blush), astrantia major (husker ikke det norske navnet i farta), vendelrot (valeriana), kongslys og ikke minst akeleie (mange farger og typer). Anbefaler også busker i staudebedet, som snøballbusk, fagerbusk, sjærsmin (må kanskje klippes litt om den blir for stor) og syriner. Det er så fint å skape litt høyte og volum.

Jeg har sett repotasjen om det hyggelige huset deres i Bolig drøm. Gratulerer, så kjempefint og lekkert. Det var en flott repotasje og moro å lese om ei bloggvenninne i blad.

Ha noen fine dager og nyt sola når den nå snart kommer. Bare spør om du lurer på noe ang. blomstene jeg nevnte.
Klem Trine

Monica sa...

Her regner det også, i bøtter og spann... Men vi skal også på barseltreff i dag, det er så koselig!! :) :)
Ha en fin dag! :)

Klem Monica

Krabat sa...

Kjære Silje, jeg titter på bloggen din rett som det er, selv om jeg ikke skriver kommentarer. Jeg klarer liksom ikke la være å lese DIN blogg. Og den er den eneste jeg leser. Nå har jeg fått masse inspirasjon til dukkestuen her hos oss, som skal ha åpning lørdag. Bilder kommer på bloggen min!

Været: i fjor ble jeg så deprimert da jeg hele tiden var så opptatt av det været og alle forventningene om sommeren. Men i år skal jeg bare si: ja, i dag trenger jorden litt regn. Man blir jo bare så trist og lei av alt man ikke kan gjøre noe med. Så kommer plutselig solen - så kan man si: ja, i dag trenger jorden litt sol. Og slik er livet på jorden : )

Graulerer så mye med en tulle til! Det er fantastisk å ha to søstre. Jeg har nå Kaisa Louise og Mia Sofie.

Ha en koselig regnværsdag! Klem fra Anne Krabat

Anonym sa...

Heia Silje :o)

Så godt at lille prinsessa sover på nettene.Nydelige blogg som er moro å besøke :o) Må bare legge igjen noen ord av og til.

Går å venter på godværet nå ....men hadde mine tvil da "slusene" åpnet seg i morges igjen.Ønsker deg og dine en fin dag.

Hilsen fra Solveig

Grys lille sa...

Hei Silje!
Det går litt i rykk og napp med bloggong og kommentarer fra meg! Mange koselige innlegg siden sist her!:) Nå er dåpen unnagjort hos oss. Vi hadde en fantastisk kjekk dag, og jeg koste meg med planleggingslistene mine, pynting og baking! Men du verden så godt det var å hoppe i joggebuksa på velden og slenge beina høyt!:)

Både mannen min og jeg har sett gjennom innleggene av lekehytta deres. Vi går i gang med vår i morgen, og jeg tror jeg gleder meg like mye som ungene!;)
Ha en herlig dag!
klem

Gøril sa...

Sommer ja.. Hvor er den??? Den kommer visst i morgen:-)

Så heldig du er som har en liten en som sover hele natten! Har hun gjort det hele tiden?
Min lille på 2 uker er ikke helt der enda, og vil fortsatt ha mat 1 til 2 ganger om natten! Men hva gjør man ikke for disse små gullene! Smelt...

Klem

Cecilie sa...

Koselig bilde og en nydelig blogg du har!! :) Hvor har du fått tak i den fine bok-holderen? Den var bare helt nydelig :) ønsker deg en riktig fin dag ;)