torsdag 19. mai 2011

I BoligDrøm


I fjor sommer hadde vi besøk av fotograf Jeanette og journalist Kjersti som jobber frilans. De ville lage en interiørreportasje fra huset vårt, og jeg er fortsatt i sjokk over at vi ble spurt:)

Reportasjen kan du se i BoligDrøm, som kom ut mandag denne uka!



Tusen takk til dere som allerede har skrevet så hyggelige tilbakemeldinger;)

Jeanette har skrevet innlegg på bloggen sin om besøket hos oss, les det HER! 

Bildet av huset vårt over er tatt av henne! (aldri har jeg tenkt på at det går an å ta bilde av huset vårt fra den vinkelen;))




ha en fin torsdag!

30 kommentarer:

Hanne Mette sa...

Gratulerer så mye Silje!
Har akkurat lest den (litt avslapping mellom slagene i husvasken må man ha...) Snakk om flott reportasje! Nydelige bilder fra det fine hjemmet deres. Andre vinkler enn vi er vant til å se det fra er spennede. Dere er jo så skjønne også da. Både du og ungene.
God klem fra Hanne Mette

Fru Schenk sa...

Gratulerer, så moro! Utrolig artig. Flotte bilder og fin reportasje.
Hilsen Ingebjørg

Hege sa...

Så moro.
Og utrolig flott hus har dere,så skjønner godt dere ble spurt :o)

Klem Hege

Marens hverdagsliv sa...

Gratulerer så mye, så artig da !! Men skjønner det veldig godt, dere har et nydelig hjem !!!

Har vært litt borte fra bloggingen, så jeg har ikke fått gratulert deg med din minste lille prinsesse. Så utrolig nydelig da !!! Såååå kos med baby, nesten så jeg kjenner lukta helt hit ;)

Ha en fin kveld !!
Hilsen Maren i nord !!

Kine sa...

Jeg ble kjempeglad da jeg oppdaget at det var en reportasje fra huset deres i boligdrøm, jeg satt akkurat og tenkte før jeg åpnet bladet at DU burde være i et slikt blad...og jommen så var du det, kjempekoselig:)

Jeg bare elsker å se flotte bilder fra huset deres, du gjør det så fantastisk fint :)
Og så elsker jeg huset deres...det er mitt drømmehus :))

fortsett med bloggingen , ingen dag uten silje-sin ;)

Dronninghuset sa...

MORSOMT. FINE BILDER. DA MÅ JEG KJØPE DET BLADET...
HA EN FIN ETTERMIDDAG,
KLEM TOVE

Kristin sa...

Åh, så koslig at du er med der. Jeg kjøpte bladet når jeg var på jobb på mandag, men sparer det til jobbehelgen min nå til helgen :) Nå gleder jeg meg enda mer til å lese det :)

Jeg er fast følger av bloggen din og koser meg såå med innleggene dine. Høres kanskje ut som en "stalker" nå, men jeg skulle ønske jeg kjente deg, for vi virker like på mange måter. :) Ser du har kjøpt deg "a piece of cake", etter mine to år i Stockholm har jeg begynt å ELSKE Leila og har begge bakebøkene hennes. Anbefaler deg å prøve kardemummebullarna om du ikke har prøvd de, og smulpajene :)
Klem fra en bambling som ELSKER bloggen din :)

Petrine sa...

Så moro da. Gratulerer!
Må nok kjøpe bladet etter hvert. Moro å se siden jeg har fulgt bloggen din en stund.

Ha en fin kveld!

carina sa...

Gratulerer så mye med flott reportasje!! Herlige bilder av ditt flotte hjem og nydelig barn :):)

Ønsker deg en flott kveld!
klem Carina

Livy sa...

Gleder meg til å sette meg ned med bladet :-) Kanskje i kveld! Dere har et nydelig hjem Silje!

Klem fra Livy

Tove `blogg verden sa...

Så gøy!! Gratulerer så mye!! Har akkurat sett litt i bladet og det var 10 flotte sider fra ditt nydelige hjem : ) Koselig!!
Klm Tove

Magdalena sa...

denne reptasjen la eg GODT merke til ,
koppeserviset og kjøkkenkroken til dattera mm...
men visste ikke det var hos deg...
for et vakkert hjem dere har!!! og dette må være drømmehuset..!
klem,magny

Rosehagen sa...

Hei Silje
Kjempeflott reportasje i Bolig Drøm.
Gratulerer;-)
Du har all grunn til å være stolt;)
Fortsatt fin dag.
Klem fra Ann-M.

jordbærpiken sa...

Så gøy, Silje! Det bladet må jeg ha. :) Dere har et vakkert hjem!

mali-mo sa...

Så gøy Silje! Nå må jeg kjøpe Boligdrøm imorgen ;)

Kine sa...

Jeg må bare spørre deg om en ting. Hvordan får du laget header??
Sånn som er over hele siden din lissom...!
De jeg lager blir kun på halve siden, og det er så irriterende :p hehe

Svart/Hvit sa...

Så spennende. Og kjempefine bilder av en nydelig familie :)

Ha en fin kveld

Klem Lene

Lady E sa...

Dumpa innom bloggen din igjennom bloggen til fotografen. Og har nå kost meg langt tilbake i bloggen din. Som du virkelig skal ha skryt for, en kjempe flott blogg du har.
Kommer til å følge deg videre =)

Ha en kjempe flott kveld.

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Kjempe herlig, Silje! Velfortjent spør du meg! :) Så vakkert som det er hos dere! :)

Har kost meg lenge med reportasjen!
Ha en fortsatt fin kveld!

Klemmer til deg!

Lillian sa...

også jeg som hadde tenkt å ta med det bladet i dag, men så tenkte jeg: nææh, det venter jeg litt med....
irriterende.... men men, får kjøpe det en annen dag da, og se reportasjen fra huset deres.
Dere har det jo så koselig, så det var nok meget vellykka!

Hvordan går det med minstesnuppa da? er livet som trebarnsmor greit?
du virker kjempeflink! all skryt!!

Ha en flott helg!
klemmer fra Lillian

ELIN sa...

Så moro - nå må du være stolt. Fantastisk flott hus dere har! Klemmer fra Elin

Anonym sa...

Hei!
Kjempe flott repotasje i bladet.Så gøy og bli spurt om å være med i en sånn ting. Dere har et veldig fint hus og hjem. All grunn til og være stolt.
Klem

Anns draum sa...

Gratulere så masse med flott reportasje:)) Mange fine bilete!

Klem frå Ann

Monica sa...

Så fantastiske bilder av ett fantastisk hus! Nå har jeg fulgt med på bloggen din en stund, men oppfattet ikke før nå at vi nesten er naboer !! Hilsen fra Kleppveien...

visbysjarm sa...

Å Så moro! Gjett om jeg skal kjøpe BoligDrøm i morgen! Yndlingsbloggen min i BoligDrøm! Gleder meg ;-)

Villa Anita sa...

Hei. Må bare si at det var en kjempefin reportasje i Bolig Drøm. Var i butikken i dag og så at det hadde kommet noen nye interiørblader. Så bladde jeg litt i de og fant plutselig reportasjen om dere. Da måtte jeg bare kjøpe det bladet. Du har det såååå koselig hjemme hos deg. Veldig fine bilder også. Ha en fortsatt fin vår og kos deg med de skjønne barna dine :-) Beste hilsen Anita.

Tyrifryd ♥ Monica sa...

Jeg leste reportasjen i går kveld - kjempefin!! Boligdrøm er liksom "bloggernes blad" syns jeg. Innmari morro å lese om noen man "kjenner" i hvert nummer!

Gratulerer:)

KLEM

Veronica sa...

Veldig fin reportasje - leste den her om dagen :) Nydelige bilder!

Kristine sa...

Så utrolig fin reportasje i BoliDrøm!! Kjempe fin! De kunstige rosene som er på badet ditt, på bildene, hvor har du kjøpt dem?! De var veldig fine! Har sett de flere ganger på bloggen din også!

sitrende sa...

Hei og takk for en utrolig fin og inspirerende reportasje (sporte opp bloggen din etter å ha lest den, for jeg syntes den var så veldig fin.)

Hjemmet ditt er så vakkert, og det gjør at jeg klør i fingrene etter å komme i gang med å skape et eget hjem (vi leter etter hus for tiden..)

Jeg har et lite spørsmål som jeg hadde satt veldig stor pris på å få svar på: Det nydelige roseserviset som beskrives som din favoritt i reportasjen, vet du hva det heter? (ser at det er fra silesia, men klarer ikke å finne det noen plass) (jeg har nemlig forelsket meg helt i det.)

Håper du har en herlig søndag!