tirsdag 17. mai 2011

Hipp hipp hurra!


Vi har (tradisjonen tro!) feiret nasjonaldagen med barn i bunad (som ikke har tid til å bli tatt bilde av:)), masse is, god mat, tur til byen, norske flagg, musikkorps...



...og jakt på russekort!



Været har virkelig vært på vår side i dag også, etter å ha sett skoletoget i byen og gått hjem, rakk vi akkurat inn døra før regnet plasket ned!

Tradisjonen tro, er det herlig å slenge på seg joggebukse og sette på en god film også!





håper du har hatt en fin dag!

6 kommentarer:

Bedstemors Kram sa...

Sikke nogle herlige børn - og så fine de er

Mitt ☆ Mine sa...

Så koselige bilder!

Artig bilde med jakten på russekort - sånn er det her og...ser de en russ så er det full spurt...;D
Helt enig med deg - her gikk vi rett i kosebukse og på sofaen etter dagens program var over!!

ps: Så deg i BoligDrøm...sååå koselig reportasje! Du er så flink!

Klem

Hanne Margrete sa...

Koselige bilder fra 17.mai! Jeg har nettopp kost meg og lest artikkelen fra huset ditt i boligdrøm to ganger!! Så med en gang jeg åpnet bladet at dette var ditt hus! Virkelig artig å se det nydelige og innspirerende hjemmet ditt på en litt annen måte i bladet! en flott artikkel du kan være stolt av,gratulere:)

Klem fra Hanne!

Høstmamma sa...

Så fint pyntede barn! Ingenting er som bunad på 17.mai:)

Talentina sa...

ja det ble en del regn her også i år... litt dumt men men må jo bare gjøre det beste ut av det:) fine bilder du har fått tatt av ungene da!

visbysjarm sa...

Nydelige barn med nydelige bunader ;-)