torsdag 26. mai 2011

Forsommer hos tante del 2


Så koselig at dere likte bildene fra huset til tante! Og jeg kan love dere at det er like koselig å være der som det ser ut som! Nydelig mat og hjemmebakst, og blide og positive mennesker:)

I dag kommer noen bilder fra innsiden av huset! Tante hadde fått to nye englebilder, og de er blant de vakreste bildene jeg har sett!





Badet er nyoppusset!

Tante er et stort forbilde for meg. Hos henne kan man faktisk dukke opp uanmeldt, og huset ser strøkent ut! Tenk å bare kunne knipse bilder i alle rom, uten å måtte rydde vekk noe eller vaske først! Sånn er det ikke hos meg, det kan jeg love dere! Og det hadde vært slitsomt å prøve på det også, ihvertfall med tre små:) Men jeg synes det er utrolig inspirerende å være i slike ryddige hjem!



Å ta bilde av et vindu er ikke lett, men jeg håper dere ser de fine gardinene og den ubetalelige utsikten. Å våkne hver morgen og se ut på et hvitt stakittgjerde og sjøen må være deilig!



Nydelige peoner, og kjøkkendøra sett innenfra!



 Stua, med soverommet i bakgrunnen. Takk for en koselig kveld tanta mi

 
Angående plenen til tante og onkel har dere helt rett, det ligger MYE arbeid bak ja... Kanskje tante kan gi oss noen tips, så skriver jeg et innlegg om det senere:) Jeg må innse at vår kommer aldri til å  se sånn ut (ihvertfall ikke på mange år!) men gode tips er alltid kjekt;)
 
 
Her er regnet og gråværet tilbake, og nå begynner jeg å lengte etter sommervarmen! Det er jo snart juni:) Jeg får ihvertfall unna litt husarbeid da:)
 
 
 
 
ha en fin torsdag folkens!
 

11 kommentarer:

RoseSommer sa...

Virkelig koselig sted. Gammeldags, moderne og maritimt i en flott blanding. Og de nydelige blomstene som pynter opp gjør jo det jo ekstra fint.

Karin sa...

Hei Silje... Har bare to ord til bildene dine fra huset til din tante.Ubeskrivelig vakkert.... Karin

jordbærpiken sa...

For et nydelig hjem!

Tar gjerne imot tips og råd til å få en så fin plen. :) Ha en fin kveld!

Jatte sa...

Ååååå så lekkert hun har det!!!♥

RosMari sa...

Personlig stil i interiøret og en nydelig utsikt mot sjøen. De må ha være en fantastisk beliggenhet. Kjenner på den gode stemningen som bildene gir inntrykk av... Ha en fortsatt fin kveld!

Mogi`s Cottage sa...

Hi, your aunt has also a beautiful home. The pictures are so nice and the whole place around looks so good.
I think you always like to visit her.
Best wishes Tina

Beth sa...

For et koselig sted både ute og inne? Syntes jeg kjenner duften av kokekaffe og nystekte vafler når jeg ser disse bildene...

Elisabeth sa...

O kjaere! for ett nydelig hus ! Og for noen flotte Jesus bilder ! Hvor kan man finne dem ? vet du om en nettbutikk som selger slike bilder ?

Kjemep fin blogg

I bestemors hus sa...

For ett fantastisk hus! <3

Anne sa...

Så utrolig vakkert! Og så var det så ryddig og ordentlig :) Må forresten bare si at jeg er så inspirert av barnerommene i deres hus...har vært inne mange ganger på bloggen din for å få ideer når jeg skulle innrede min datters rom. Og den lekestuen deres....kjempeskjønn! :) Du er veldig kreativ :)

Klem

Caroline sa...

Nydelige bilder fra din tantes hjem,både utvendig og innvendig:)
Mye inspirasjon å hente her ja:)
Ønsker deg en god helg!
Klem Caroline