tirsdag 10. mai 2011

Fluffiga maränger!



 Peoner er blant de vakreste blomstene jeg kan tenke meg! Disse bildene er (dessverre) reprise fra i fjor, men til helga tror jeg jeg skal spandere på meg en bukett! Jeg synes de fortsatt er litt dyre, men de er jammen herlige også!


Her råder kaoset både ute og inne. Jeg prøver å rydde unna klær og leker inne, og vanne og luke ute, men så er det plutselig noen som trenger pupp eller plaster;) Etterhvert blir det vel orden, og jeg skal følge ordene til en klok dame jeg prata med i går, hun sa: Kos deg, rydde kan du gjøre om et år! Og det er så sant! Constanse er allerede en måned, og vi kan nesten se at hun vokser! Jeg får prøve å få til litt rydding innimellom all kosingen;)





ha en flott kveld!

9 kommentarer:

Monica sa...

Så fine ord fra din venninne og så sant så sant. Tiden mens de er små går så alt for fort så det gjrlder å nyte:) er også veldig glad i peoner, utrolig fine både i knopp og utslåtte synes jeg. Klem monica

http://perler-og-prestekrager.blogspot.com/ sa...

Vakre blomster!
Og det med ryddingen er så sant , så sant. Jeg har også tre små og prøver å skuffe unna når jeg får et ledig øyeblikk. Men det er som dette ordtaket sier: å rydde mens barna er små, er som å måke mens det ennå snør:)
Kos deg med de nydelige barna dine!
klem

perler-og-prestekrager sa...

Vakre blomster!
Og det med ryddingen er så sant , så sant. Jeg har også tre små og prøver å skuffe unna når jeg får et ledig øyeblikk. Men det er som dette ordtaket sier: å rydde mens barna er små, er som å måke mens det ennå snør:)
Kos deg med de nydelige barna dine!
klem

Manuela - "Mrs Hardy" sa...

jeg ellllsker peoner, hadde slike i brudebuketten min <3

visbysjarm sa...

Nydelige blomster!
Ja,kos deg masse med Constanse,tiden går så alt for fort ;-)

Caroline sa...

Hei Silje!
Ja,peoner er virkelig nyyyyydelige blomster...
Jeg har vært så heldig å få 4 forskjellige sorter fra mine foreldre som jeg har satt i hagen min...Jeg er kjempespent hvordan blomstringen blir i år:)
Jeg hadde og peoner i brudebuketten,hihi...Peoner,roser og brudeslør,mine favoritter:)
Koselige hageinnlegg her på bloggen din:)
Kos deg med barna;)
Klem Caroline

erdbeerdiamant sa...

I haven't been here for a while and I've missed soooo much.
Such wonderful pictures and inspirations!

Therese sa...

Peoner er av de vakreste blomstene som finnes. det blir fest på bordet med en gang.
Kos deg med den lille og la rot være rot. Du får aldri denne tiden igjen. :o) Nyt dagene!

Monica sa...

Ja, det var en klok dame. Jeg stemmer i. Du virker som et skikkelig ryddefantom på meg. Jeg er helt imponert, for selv er jeg ikke like god til å rydde, selv om jeg jo trives best når det ser fint ut hjemme.
Men den første crazy tiden med min lille jente lot jeg alt fare og bare nøt hvert eneste øyeblikk for de er jo så dyrebare og kommer ikke igjen, sukk...