tirsdag 3. mai 2011

Duk&dåp!


Hei!

Måtte bare forte meg å si til Mathea, som lurte på hvor den blåprikkete voksduken vi hadde i bursdagen til Ferdinand er kjøpt, at den kommer fra Hansen&Dysvik, og ikke Princess som jeg svarte i kommentarfeltet! Beklager:)

Må også beklage nok en gang til dere som spør meg om ting på mail eller på bloggen at jeg ikke alltid får svart! Spør gjerne på nytt!


Skal si det deilige vårværet forsvant fort! I dag har det vært rett og slett kaldt, og jeg tente masse lys inne for å få det litt koseligere her! Ellers har Constanse og jeg vært på lunsj i dag, med tre andre mammaer med babyer:) Fire små babyjenter, som alle er født i løpet av femten dager i april! Det blir koselig å møtes i tiden fremover også!



Jeg har så smått begynt å planlegge dåp! Håpet er å ha den før sommerferien. Begge de eldste ble døpt da de var ca 2 måneder, og jeg synes det var veldig fint! Dessverre har den flotte kirken vår brent ned, så det må bli en annen kirke denne gangen.. Jeg kjørte forbi branntomta for første gang i dag, og da trillet tårene. På bildet er Augusta og Ferdinand på vei til gudstjeneste i 2009.




ha en fin kveld alle sammen!

7 kommentarer:

hjertero.com sa...

Uff, det er så trist med kirken... Har ikke ord. Familien på pappa sin side har tilknytning til den kirken, så pappa er veldig trist han og.

Planlegger dåp ja, uff ikke si det. Jeg vet ikke hvor jeg skal begynne. Det blir ikke før i midten av juni, så det er ikke noe hast, men jeg bør vel få ut invitasjonene snart... Vi er en liten familie med faddere i familien denne gangen, så det blir nok her i heimen tenker jeg.

Ja, vi må treffes snart! Si ifra hvis den råsa-patruljen deres ikke er redd for guttelus og skal på trilletur eller no, da! :)

Klem fra Silje

Veronica sa...

Fryktelig trist at kirken er i ruin. Håper det blir en ordning likevel. Lykke til med planleggingen. Klem

Veronica sa...

For en nydelig kirke. Utrolig trist at sånne fine bygg, med mange historier, brenner ned.
Lykke til med dåpsplanlegging - blir spennende å se bildene dine. Vi hadde en vellykket dåp i påsken :)
Ha en finfin dag!

Anaruh sa...

Det var en skikkelig vakker kirke, og et koselig bilde av barna dine forran den.

Håper du finner en ny kirke som dere føler tilknytning til, og lykke til med planleggingen din. Det kan virke som om slikt er noe du koser deg masse med :)

Ha en flott dag!

RoseSommer sa...

Varmen kommer igjen, hold ut!
Ha en fin dag.

Magdalena sa...

ååhh så grusomt..! så trist! kirkene våre er ikke bare Gudshus, de er en del av kuturarven vår...
nydelig bilde du har tatt...

lykke til..!

hos oss går det i konfirmasjonsplanlegging, men er ikke før den 15.mai...
klem¨

Maris gyngestol sa...

Uff, så kjedelig med den flotte kirken.. Spennende med dåp da! :)
Jeg skal selv ha en liten jente i august, så blir nok dåp her etterhvert også!
Gleder meg til å se bilder..!? ;)

Ha en fin kveld!