søndag 1. mai 2011

Blomstersko ♥

          


Mamma hadde kjøpt nye sko til Augusta i går, med nydelig blomstermønster! De er blant de søteste barneskoa jeg har sett:) Og eieren ville absolutt ha dem på i sta, da hun skulle ut og leke på lekeplassen.



        

 Inne i sofaen koser storebror med bittelillesøster. Jeg kan nesten ikke tro at alle disse fine barna er mine


I dag skal vi ut til sjøen for å feire bursdagen til mamma! Det har faktisk begynt å dryppe litt ute, og det har nok naturen godt av etter en lang periode med sol og varme!



Jeg sliter med at bildene jeg legger inn på bloggen blir så uklare om dagen, er det flere som har det problemet? Bildene er klare og sterke i fargen, men på bloggen blir de blasse og utydelige. Merkelig:)




ha en flott 1.mai!

22 kommentarer:

Sweet Chili. sa...

Kjempe fine sko og nydelige barn:) Vi skal også i bursdag i dag så jeg håper det fine været holder seg litt lenger... Ha en fin søndag med dine kjære Silje:)

Klem fra en som finner masse inspirasjon fra den fine bloggen din!

Huset på terrassen sa...

Såå fantastisk søte sko !! Ha en fin 1 Mai og takk for masse inspirasjon :) Klem Linda

Ellemell sa...

søte sko da:)
og fine barn:)

her er det fortsatt sol, og det er meldt bra vær så langt man kan se på langtidsvarselet:)

kos dere med feiring!
klem ellemell

Hanne Mette sa...

Supersøte sko på enda søtere jente.♥
Her er det slutt på sommervarmen og på med jakka igjen i dag. Brrrr...
Ha en nydelig søndag.
Klem

Vimså sa...

Så fine barnesko..
Håper på en fin dag her idag og..
Ha en flott søndag.
Klem,Mari Johanne

Kine sa...

Bildene mine blir også uklare på bloggen, -irriterende!
Nydelige barn og nydelige sko, hvor har du kjøpt dem? :)

Silje sin blogg sa...

Såååååå nydelige sko! Kunne ønske de hadde så fine sko i voksenstrørrelse jeg, for da hadde jeg kjøpt dem!

Beth sa...

Søte sommersko til en søt liten frøken!:-)
Nydelige bilder av barna dine...
Ønsker dere alle en fin 1.mai!

Røsslyng sa...

Søte blomstersko!! Og koseleg blogg du har:)

Gøril sa...

Så vakre barn du har! Og nydelige sko til jenta di!

Renate sa...

Herlige vårsko :-) Og nydelige bilder av barna :-D Som alltid!

Mine bilder blir også uklare, min kjære sier det er fordi de blir komprimert og kan være tatt i for stor str. eller for god kvalitet på bildeformatet. Men ikke vet jeg :-D
Jeg forstår meg ikke på det i det hele tatt. ;-)

Timotei sa...

Nå ble jeg veldig lettet over å se at det er flere enn meg som har problemer med bildene på bloggen! Bildene mine ser klare og fine ut i bildeprogrammet mitt, men på bloggen blir de uklare. Merket det spesielt godt på det siste innlegget med dukkeklær. Det har da ikke vært slik før? Jeg har alltid redigert bildene på samme måte og forminsket dem til nettsidevisnings-størrelse. Hvis flere har det samme problemet, så kan det jo være en feil ved Blogspot som gjør det. Håper i alle fall de ordner seg for det er så kjedelig med uklare bilder.

Nydelige sko jenta di har fått! Skjønner godt hun vil bruke dem ja :)

Hege sa...

Åååå de skoene var søte...vet du hvor hun har kjøpt de?

Håper dere har kost dere masse i dag...og at kommende uke blir topp.

Klem Hege

Anonym sa...

Flotte barn og flott mamma!
Ha en fin uke. Hilsen Alexandra.

Anonym sa...

Så fine sommersko:) og nydelige barn:) Du tar alltid så utrolig fine bilder! Bruker du auto på kameraet ditt eller stiller du det inn manuelt? Ha en fortsatt fin 1.mai:)

Dronninghuset sa...

Yezz, slik skal sommersko være!
intet mindre ,-))
hilsen Tove

Living LaVida sa...

Veldig søte sko, tror at frøkena her i huset også hadde likt de der :)
Gratulerer så mye med en liten skjønn jente! Flotte barn du har!
Ha en strålende kveld videre! :)

Lene sa...

Heisann!

Så søte sko!

Herlige bilder av de nydelige barna dine! Alltid så hyggelig å besøke bloggen din!

klem, Lene.

Nicco sa...

Ja er det ikke fantastisk å ha tre barn?
Jeg også ser på mine og tenker det samme som deg; jeg er selv enebarn og syns det er fantastisk at jeg har fått tre stykker (noe mine foreldre også setter utrolig pris på).
Gratulerer forresten med Constanse; nydelig jente med nydelig navn.
Klem Nicco

Maret sa...

Søta...

Jeg er sa...

kjempe søte sko, og nydelige barn...
ha en riktig fin mandag :)

stricksonne sa...

wooooow! hvilke sko for vakre! og den lille jenta er søt som sukker!