mandag 4. april 2011

Vårpynt på plantebordet


I dag har jeg vært en tur på hagesenteret, igjen...:) Kommer jeg til å gå mye lenger i dette svangerskapet blir det god omsetning på gartneriene i nærheten tror jeg;) I dag er det 8 dager til termin, og jeg har allerede gått 9 dager lenger enn jeg gjore med Augusta. Så derfor føler jeg nesten at jeg er på overtid allerede;)



Planen var å kjøpe påskeliljer til plantebordet, som jeg hadde i fjor, men da jeg kom ut i bakgården på gartneriet og så et vell av stemorsblomster forandret jeg mening:) Det var så herlig å gå der i sola, med masse vårblomster, flaksende sommerfugler og fuglekvitter!




 Plantebordet sett fra stuevinduet. Nå blir det middagslaging!



ha en fin mandag!

14 kommentarer:

Kristin sa...

Så nydelige blomster...jeg må dessverre holde meg til inneplanter foreløpig da verandaen vår er revet og bygges ny... Men skjønner hvordan det er, har termin ca en uke etter deg (jente her også) Og jammen meg går det unna litt penger både her og der på småturer ut. Noe må man jo ta seg til mens man venter ;)

TANTE HILDE sa...

Mange fine innlegg Silje.
Klart det kribler i magen når en ser de første vårblomstene. Fint blei det hos deg. Vårlig og koselig. Ha en fin uke. Klem fra tante

Karin sa...

Hei Silje,jeg er like spent hver dag jeg nå for om det er stille fra deg noen dager så har jenta di kommet.Spennende gå sånn å vente. Jeg er spent på navnet hennes også. Nydelige navn til dine andre barn.Jeg elsker Stemor og når jeg så de fine bildene dine så kom jeg på hvorfor... Klem fra Karin

whitebite sa...

så fiint!
spennende med babyen! hver gang det tar litt tid mellom innleggene dine, tenker jeg.. at nå..kanskje noe har skjedd!?

Tanja sa...

Så koselig med vårblomster!:) Litt for tidlig ennå her jeg bor, men jeg gleder meg veldig til jeg snart kan reise på hagesenteret. Lykke til med familieforøkelsen! Du har en herlig blogg:)

det hvite hjerte sa...

Vårstemning ...!

Fin mandagskveld ønskes deg og den voksende magen, klem til deg

Sjova sa...

Så koseleg med blomane, stemor er rett og slett VÅR! Må få meg nokre av de eg au. Og lukke til med ventinga! Spennande tid:-)

Camilla- Casual living sa...

Så vårlig å fint dere har det i hagen da.. her er det enda snø på store deler av gressplenen, men jeg håper på litt regn og masse sol (og pluss grader), så er det kanskje borte til helgen.. Først vår og sommer med hage for oss, så vo gleder oss stort til å rake løv og gjøre det hyggelig ute.

Camilla

Ann-Helen sa...

Å så fint det ble, nå fikk jeg lyst å hive meg rundt her, ble kjempeinspirert!!
Har en haug stemor som jeg ikke klarte gå ifra på butikken, men som jeg ikke helt har funnet noe sted til her hjemme;)

Lykke til med den forestående fødsel;)
Tenker på deg!!

Kle A-H

Veronica sa...

Nydelige blomster - igjen! Her oppe på balkongen vår er det ganske så "forblåst", så blomsterkrukkene må vente enda litt til. Får jo såå lyst til å handle når jeg ser de flotte blomstene dine.
Spennende å være så nært terminen! Blir så herlig å få hilse på den lille :-) ..Selv gikk jeg fire uker på overtid med nr2. Det føltes slik hvertfall ;-)
Ha en fin uke

Jorid ♥ Noe på Hjertet sa...

Så nydelige blomster, friskt!! :) Våren er endelig på tur, det skal være sikkert.

Lykke til med innspurten! Gleder meg til å lese innlegg om at endelig fødselen er over :)

Tenker på deg!
KLEM

Beth sa...

Ååå, såå koselige "bliglad" bilder det var hos deg i dag?
Nå vil jeg rydde vekk lyng å pynte med noen planter jeg også...

Hanne Margrete sa...

Så herlige bilder! Jeg tenkte meg en tur på hagesenteret i dag, og i tankene mine var nettopp stemorsblomster og påskeliljer. Desverre er det regn og grått her i dag, så må nok vente med å kose meg ute og ta fine bilder av blomster i vårsol;)
Ha en fin dag,og lykke til med det som skal skje;)
Klem.

Jeg er sa...

så nydelige blomster, og mange fine innlegg :)det ble kjempefint utenfor!
klem