fredag 8. april 2011

Vakker vintage



Vårens beste duft kom med hjem fra byen i dag, nemlig en liljekonvall. De jeg har sett på i blomsterbutikker før har ikke luktet noe, men denne er en fryd å både se og lukte på!



KappAhl lanserte nok en gang Vintage Stories i dag! Jeg hadde sett meg ut hva jeg skulle kjøpe på forhånd, men da jeg så plaggene i virkeligheten var ikke fargene helt som forventet.



Men en vakker kjole til Augusta ble det, og en fantastisk dåpskjole til jenta i magen!




Her er dåpskjolen i sin helhet, bildet er lånt fra kappahl.no. Når den ikke er i bruk skal den få henge til pynt!




Matchende kyse.




Dette er kjolen Augusta fikk, og den er enda finere i virkeligheten! Planen var å kjøpe et sett til babyen også, men fargen på det var mer aprikos enn rosa, og jeg hadde håpet klærne ville passe sammen med denne til Augusta.
Men vakre klær er det uten tvil!




ha en fin dag!


30 kommentarer:

TANTE HILDE sa...

Hei Siljemor. Nydelige plagg. Jeg var der idag jeg og. Veldig mye fint. God helg til deg og dine. klem fra TANTE HILDE

Marthe sa...

kom over bloggen din med en tilfeldighet, kjempefin blogg du har. Jeg har også en liten jente i magen, når har du termin ?

Marthe

Beth sa...

Ååå, så deilig duft som liljekonvall gir? Visste ikke at de var å få kjøpt nå...
Søt sommerkjole til Augusta og en bedårende dåpskjole...
Augusta er et nydelig navn og nå er jeg så spent på hva babyen i magen skal hete, eller er det en hemmelighet enn så lenge?

Ønsker deg og dine en koselig helg!

Monica sa...

Jeg har også kjøpt vintage klær idag, kjøptefaktisk maken kjole til min prinsesse. Dåpskjolen var knallfin, hadde det ikke ært for at jeg har heklet selv så adde jeg rantert kjøpt den:)

Ekte Interiør sa...

Fantastiske bilder av en av verdens nydeligste blomst - liljekonvalj!

Huset sa...

Fargerik og frodig blogg du har! Der jeg vokste opp er det masse liljekonvall og min mor hadde det i brudebuketten!

Livy sa...

Heisann!
Ahhhhh! Nydelige klær!! Håper alt er bra med deg! Tenker MASSE på deg omdagen :-)

Riktig fin helg til deg og dine! Klem fra Livy

Torill sa...

Nydelige kler!!! Og den dåpskjolen var berre rååååfin!!!

God helg til deg♥ Kanskje da skjer noko i løpet av helga...? Lykke til ihvertfall:)

Klemmer fra Torill

Whitebite sa...

å herlighet dåpskjole fra kappahl var ikke verst!! den var jo bare nyyydelig! jeg finner ingenting på Kappahl jeg..av en eller annen merkelig grunn..
God helg Silje! Vi satser på baby til helga (etter all den shoppingen du har bedrevet i det siste;o)
klem♥

det hvite hjerte sa...

Gratulerer med skjønne nr. 3 ... ♥

Navnet var nydelig
passer perfekt til de
andre barna ...!

Nyt tiden, klem til dere alle

Ann Kristin sa...

Gratulerer så masse med vesle jenta. Utrolig fint navn da :)
Kos dere masse og nyt livet:)

Lene sa...

Gratulerer så mye med den lille prinsessen! Nydelig navn på den lille....

klem, Lene

Guttemamma sa...

Ser andre gratulerer deg her inne...og siden det har vært stille hos deg i dag, tipper jeg du kanskje har fått din lille nr3??
I såfall,gratulerer jeg masse!!
Klemmer♥

Oh happy day! sa...

så fin dåpskjole! :o) og liljekonvall da, det er jo noe av det fineste i verden <3

Caroline sa...

Jeg fikk høre at du hadde fått baby av Merethe;) Gratulerer så masse med babyen, Silje! Du koser deg sikkert masse med den nå. Håper alt gikk bra med fødsel. Ønsker det masse lykke til videre.

Anonym sa...

Gratulerer! Håper dere alle har det bra :-)

Anonym sa...

Skjønner du har fått lillejenta di nå, GRATULERER så mye!!! Gleder meg til å høre navnet og se bilder! Mange klemmer fra ei som gleder seg til å lese bloggen din hver dag!

inger lises hjem sa...

Kjempe fine klær du har handlet.
Ser ut i fra de andre kommentarene at jenta er kommet. Gratulerer så masse til dere alle.
Gleder meg til å se bilde, og ikke minst høre navnet( ser de andre skryter av det )).
Kos dere masse i tiden som kommer.
Hilsen fast titter av bloggen din

Erika sa...

Gratulerer!!!

Anonym sa...

Jeg har ventet spent på babyen lenge jeg. Fast leser av bloggen din. Gratulerer så mye!

Jeg vet ikke navnet, men føler at det er Linnea av en eller annen grunn. Eller Theodora. Gleder meg stort til neste innlegg!

Stella sa...

Skjønner at deres lille mirakel har meldt sin ankomst :) Gratulerer så masse til stolte foreldre og storesøsken :)

Mvh Stella

Anja sa...

gratulerer til deg og familien din Silje!

Gleder meg masse til du legger inn nye innlegg og forteller oss andre hva veslejenta deres heter!

Alexia sa...

Nydelige! Og har de virkelig dåpskjoler på KappAhl? Ikke at jeg trenger det, men den var nydelig!

Anonym sa...

Jeg tipper Aurora

Anonym sa...

jeg tipper på at hun skal hete konstanse

Pia sa...

Ser andre gratulerer, så da slenger jeg meg på. Gratulerer så mye med nummer 3! :D Håper alt gikk fint. Spent på å få vite navnet, jeg tipper Leonora!

Kristine sa...

Vintage stories er lekkert. Har handlet selv i helgen.
Gratulerer så mye med den lille jenta! Håper dere har det bra!

Anonym sa...

jeg tipper olivia

Kristine sa...

Gratulerer!!! :-) Koselig å høre at lillesøster er født! :-)

Klem Kristine :-)

Helene Maria Bakker sa...

Hei Silje!
Jeg har også den fine dåpskjolen fra Kappahl men mangler luen… Jeg har lett og lett på nettet men den er ikke så lett å få tak i.. Og så plutselig så jeg bloggen din. Er du interessert i å selge/leie luen til meg?? Datteren min skal døpes 17.08.2014.
Mvh Helene