mandag 18. april 2011

Påskestemning?


Jeg nyter et stille øyeblikk i sofaen. Vi har spist middag, og ungene har løpt ut igjen.. Synes ikke det er lenge siden vi satt inne og kikket på snøen som lavet ned, og nå er vi ute i sola fra morgen til kveld, uten jakker til og med! Verandaen er snart ferdig beiset, og da skal møblene på plass. Og litt blomster etterhvert da:)



Constanse sover fortsatt mye, og når hun våkner for å få mat hver 3-4 time, tar jeg meg god tid til å kose med henne. Disse dagene går så altfor fort, så jeg nyter min lille baby så godt jeg kan!



Bildene viser litt mer fra påska hos oss. Jeg har faktisk ikke følelse av at det er påske nå, kanskje det er fordi den er så sein i år, eller fordi vi bare er hjemme. Eller kanskje det er fordi gradestokken viser 22 grader (i sola riktignok!) når klokka er seks på kvelden! Kanskje påskefølelsen kommer med helligdagene. Uansett nyter vi vår, fri og nydelig vær, og det er herlig!




 ha en fin dag!

10 kommentarer:

Tove sa...

koselig påskepynt.
delikate farger.
godt å høre at alt er bare bra!

klem Tove i
dronninghuset.b.c :-)

Cosmos sa...

Herlig påskepynta hus hos deg
Og de påskeeggene er bare super gode (og farlige) får ikke stoppet når jeg begynner å spise de
Ellers er det jo ett deilig vær forrtiden... nyter det..
God påske til deg

Thing sa...

Herlige bilder og herlige farger! =}
God påske til deg og dine!

Høstmamma sa...

Så koselig du har pyntet til påske:) Har ikke den helt store påskefølelsen jeg heller i år, det er nok fordi den er så sein. Ikke akkurat fristende å dra fram skia slik vi pleier i påska.

Nyt nyfødtprioden, den er herlig:-))

Trines Hus og Hage sa...

Hei Silje!
Gratulerer med ei vakker lita jente! Så herlige navn på ungene deres, alle tre. :-) Ja, nå må du bare passe på å nyte. Man er nødt til å være seg bevisst på det, tror jeg, ellers bare flyr tiden.
Kos deg med familien i påsken. Nyt dagene og tiden.
Klemmer fra Trine

Anonym sa...

Hei Silje. Fast leser av bloggen din lenge nå, så nå må jeg nesten gi en liten lyd fra meg:-)
Må bare si at det var et nydelig bilde av barna dine, så det samme bildet i Varden. Skjønner du er stolt:-)
Og så må jeg bare kommentere Minnibamsen til eldste jenta di. For min eldste datter på 13 har også minni som kosebamse. Hun fikk den da hun var tre og det var kjærlighet ved første blikk. Og siden har denne kjærligheten bare vokst seg sterkere og sterkere. Hun har den fortsatt og ligger stadig i sengen med henne. Jeg tror ungene har godt av å ha en slik venn, gjennom både tårer og latter..herlig:-) Påskehilsen fra Camilla

Grys lille sa...

Hei Silje!
GRATULERER med nydelige Constanse! Fantastisk fint navn:) Er det i familien fra før? Jeg har tenkt på deg, men har ikke like mye tid om dagene til bloggingen;)
Her springer ungene også ute, klær av og på, dermed litt snott og snue;)

Ha en herlig påske!
KLem fra Gry

Hilsen Bodil F.T. sa...

Herlige påskebilder!

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Hei!
Gratulerer så mye med veslejenta, som kom for en ukes tid siden - hun var nydelig! Og så fint å høre at alt hadde gått bra! Hentesettet var helt skjønt, og passet den vesle frøkna perfekt!

Nyt dagene som nybakt 3 barns mamma, og ha en flott påske!

Klem Cathrine :-)

Hilde :) sa...

God påske! Så koselig det er hos dere :)

Får vi se bilde av terrassen? Hva slags beis og farge bruker dere? :) Vi skal nemlig også beise terrasse i år, og jeg er nyfgjerrig på hvordan dere gjør det :)