torsdag 21. april 2011

Påskedager



 Så er de deilige påskedagene her. Merker jeg får en ro over meg når de fleste butikker er stengt, og man kan slappe av med god samvittighet. I går grillet vi ute for første gang i år, og det var nydelig! Dagen i dag har vi tilbragt ved sjøen, med enda mer grilling, og lek og moro for de små. Nå ligger påskeeggene klare, og ungene venter spente på påskeharen som snart skal komme.

Men først skal vi feire fine Ferdinand, som fyller fem i morgen! Her er det spente unger om dagen kan jeg love dere:) Constanse er fortsatt en rolig baby (bank i bordet;)), i dag sa Augusta: "mamma, babyen har øyner!" Ikke dårlig at det gikk tolv dager før hun oppdaget det;)


Nå er det Die Hard på TV, og det betyr vel interiørblader og blogger for mor i huset:) (og jeg må bake muffins til bursdagsbarnet, det må jeg ikke glemme!)




ha en fin kveld!

8 kommentarer:

flowersandhome sa...

Such great easter eggs! Wish I knew where to find these. I love them!
Bye,
Marian

stricksonne sa...

ihre osterdeko ist wunderschön!!! ich wünsche euch ein wunderschönes osterfest, liebe grüße aus deutschland, angie

Lotta sa...

Superfine påskeegg!!! Ønskerdeg en fin kveld! Klem Lotta Jo også god påske da såklart:)

Anonym sa...

Kjære Silje.
Blir du aldri sliten? Det er alltid så fint pyntet hos dere og så mye du får gjort selv med baby i hus. Veldig imponert. Litt av en turbo-mamma :o)
Du er utrolig flink! Kos deg med familien og fortsatt god påske.
Påskehilsen fra Marianne E :o)

HusmorDronninga sa...

Ønsker deg og dine en fin påske Silje!
Det er herlig med snille, rolige babyer :) Vi er heldige.. se bort fra at min lille baby er forvandlet til en snill, liten apekatt om dagen ;)

klem fra
Kjersti

silje-sin sa...

Kjære Marianne E:) Tusen takk for koselig hilsen:) Skulle ønske du kunne komme hit nå, så hadde du sett hvordan det ser ut her akkurat nå. To bad som trenger en vask, gulv som burde vært støvsuget og en kjøkkenbenk full av ting... Men når kvelden kommer velger jeg å slappe av litt i stedet, og kose med den skjønne babyen vår:) Så får heller huset se ut som det gjør for en liten periode:) Jeg er ikke en som må ha det strøkent rundt meg, kanskje jeg burde vise flere bilder av virkeligheten?:) God påske til deg:) klem

Talentina sa...

hehe tidi kommentar fra jenten din:) fine påskeegg du har kjøpt inn! dere må ha en fin bursdag i morgen!

Kine sa...

Gratulerer så mye til ferdinand! Her ble eldstemann fem år tidligere i påsken, stor stas!!
:) Så herlig at superstoresøster oppdaget øynene først nå :) De har lett får å tenke at det er med babyer som det er med kattunger,-at øynene åpner seg først etterhvert :)

Fortsatt god påske!