onsdag 6. april 2011

Onsdag!


Og for en herlig onsdag!!

Værmessig må dette være den beste dagen i hele år! Sol, blå himmel og nydelig temperatur! Ungene leker så glade på lekeplassen (kjempekjekt å ha det som nærmeste nabo!) og jeg har fått gjort litt inne! Innimellom har jeg satt meg ned på en stol på verandaen, i bare t-skjorte, og det har vært deilig!

Nå skal jeg kle på meg og gå ut jeg også, tenkte å rake litt om bekkenet tillater det:)


Bildet er fra gangen vår. Ved siden av skjenken skal det bli en bildevegg, må bare få fremkalt bildene først;) Lurer på å ha et skoskap av noe slag der også, men er usikker på om det vil virke overmøblert! Hva tror du?






ha en strålende dag!

5 kommentarer:

Beth sa...

Nydelig speilkommode og det er fin plass til et skoskap ved siden av her. Nyt det fine uteværet!

Hagen i Grubba sa...

Beskrivelsen av dagen din fikk meg virkelig til å mimre flere år tilbake! Og så fikk jeg øye på bilde av dukkestua og måtte ta en nærmere titt. Senest på lørdag sa jeg til min mann at jeg ønsker jeg en slik. Og jeg som ikke har hatt døtre og som bare har et barnebarn. Han er 9 år og gutt! Men det er jo alltids lov å håpe at vi skal få oss en overraskelse :)) Hilsen "Bursdagsbarnet" :)

mona.z sa...

Så herlige bilder, tror det blir flott med skoskap (veldig praktisk). Heldige dere med så flott vær, her på vestlandet er det grått og regnbyger. Dagen ble mindre grå da jeg så de søte marengsene du har laget, klem:)

Ekte Interiør sa...

Hei Silje! Så kjempefin blogg du har! Utrolig lekre bilder på marengs og blomster under. Jeg får vann i munn! Jeg legger meg til som følger. ;-)

Ana sa...

Me gusta muchisimo tu blog, yo tambien tengo niños , 4 , soy una madre feliz y todos los dias entro a a leerte.Gracias