onsdag 27. april 2011

Lysere tider


Når vi går mot lysere tider synes jeg det er deilig å ha litt færre ting rundt meg. Deilig, og praktisk! Man har jo ikke tid til å tørke støv når sola skinner og hagen blomstrer:)



Jeg knipset noen bilder før jeg fikk besøk av en herlig venninne i kveld. Bildene ble litt uklare, de ble tatt kl 20, og på mørkeste vinteren kan man (ihvertfall ikke jeg!) nesten ikke ta klare bilder etter kl 13, så det er en herlig utvikling;)



Lyst og luftig vil jeg ha det inne nå! Mesteparten av dagen tilbringes ute, og da må man ha det mest mulig lettstelt inne.



Det var herlig å skravle i kveld, med ei som liker det samme som meg! Praten gikk om hage, hus, barn og barneklær, og venninna mi hadde med seg nybakte boller, blomst, lys og servietter og en nydelig kjole til Constanse! Jammen er vi heldige:)



 Tusen takk for alle fine ord om jungelbursdagen! Jeg er overhodet ingen supermamma, men er man ute i god tid og planlegger litt, er det fort gjort når dagen for selskapet kommer! Også elsker jeg jo bursdager da;)




ha en fin kveld!

10 kommentarer:

Mom`s garden sa...

Så lyst og luftig...rene sommerfølelsen. Heldigvis går det mot sommer og lysere tider nå!

Ha en fin kveld.

Petrine sa...

Fine bilder.
Helt enig med deg at man bør ha det lettstelt inne om sommeren.
Liker ting enkelt på den årstiden - slippe solen inn :)

Silje sa...

Å ordne til bursdager er inderlig gøy : )) Og barna dine (og alle rundt deg) setter nok veldig pris på at du er så flink :D

Jatte sa...

Ååå så fine bilder fra stue/spisestue♥ Dere har det virkelig fint altså!!

Å så stilig pyntet til jungel-bursdag :D

Ha en fin Torsdag,
Klem Jatte♥♥

Hanne Mette sa...

Lettstelt er tingen om sommeren ja. Dere har det så koselig.

Utrolig fint du har stelt i stand til Ferdinands bursdag også. Synes jo også at barnebursdag er helt topp og leder meg allerede til Morten blir 5 i slutten av juni. Koser meg med planleggingen. :)
Ønsker deg en fin uke Silje.
Klem fra Hanne Mette

Hverdagsglimt sa...

Hei:) Gratulerer så masse med lille Constanse:) Et nydelig navn,som passet så godt til Ferdinand og Augusta:)Flotte bilder av jungelbursdag i innlegget under,alltid så fine pyntede bursdagsbord hos deg:)Helt enig at det er deilig med litt færre ting rundt seg på denne tiden,da blir det så lettstelt:) Ha en strålende dag!
klem Linda:)

Mia sa...

Lyst og lekkert i vårstuen din! :)

perler-og-prestekrager sa...

Lyst og luftig hører sommeren til, helt enig. Jeg har også ryddet bort mye "stæsh"nå etter påsken.
Du har et nydelig hjem, uansett årstid.
Og for en fatastisk venninne du har, som har med seg bakst og gaver!
Ha en flott kveld med din vakre familie

TANTE HILDE sa...

NYT DAGENE.VI SKAL JO SNART BESØKE GARTNERIENE I FJORDEN... JEG HAR STARTA LITT, MEN SER IDAG AT DET VAR LITT TIDLIG. KLEM FRA TANTE

http://villasoltoppen.blogg.no/ sa...

Du har det så fint Silje! Fikk veldig sommerfølelse av de fine bildene. ;-)