fredag 8. april 2011

Fredag, sol...




...og kanskje litt shopping?


I dag skal jeg på handletur med mamma og mormor. Ferdinand trenger noen nye penklær, og jeg trenger nye sko! I tillegg må det handles inn litt god mat og godis, i kveld er det dyrepasserne på tv2, og det har blitt tradisjon at vi samles med godteskåla foran skjermen på fredagskvelden. Ungene gleder seg hele uka!


Først skal jeg ut å henge opp en klesvask, vi kjøpte nemlig tørkestativ til å ha i hagen i går. Ikke det vakreste synes jeg, men sikkert veldig praktisk!




ha en flott fredag!

13 kommentarer:

Anonym sa...

Hei! For en fin blogg du har:)"Fant" den her om dagen.Lykke til med fødsel...Spennende...:)Ha en god varm helg:)

Hulda sa...

Nyt fredagen! Så vakre tulipanbilder. :)

Tonje sa...

Skjønne bilder!
Nyt fredagen, den beste dagen i uka.
Klem Tonje

Guttemamma sa...

Det programmet er en hit her også, Tinius gleder seg veldig til å få være med på "fredagskos" som han kaller det!! Popcorn og potetgull og dyrepasserne:-)
klem♥

Alexia sa...

Så fine bilder, og takk for tv-tips!

Det programmet har jeg ennå ikke sett, men faller sikkert i smak or mine også.

Ha en fin helg!

Anonym sa...

Tørkestativ ute er slett ikke stygt. Å kunne få henge ut første klesvasken etter vinteren er også et vårtegn :-)

Tove sa...

;-)) Hei,
nydelig blogg, nydelige bilder. glade farger!
kort sagt herlig!!!
ønsker deg en riktig fin helg,
- kom gjerne på besøk hos meg i

dronninghuset.blogspot.com,
klem Tove

Familien Furu sa...

Så flotte bilder :)

Du vet... tørkestativer generellt er jo ikke pene, men så lenge det gjør jobben sin så ;)

Ønsker deg en god fredag
Klem klem

Lotta sa...

Hei! Høres herlig ut! God helg! Klem lotta

Karianne sa...

God helg til deg! Og lykke til med fødsel, kanskje det skjer noe i helgen?

Hilde♥ sa...

Dyrepasserne er popis her og..
Ha en herlig helg søte deg..
Klem Hilde.
Ps: Fine bilder

Kine sa...

Her er det også et must å se på dyrepasserne, sønnen min er jo fast bestemt på at han skal bli både dyrlege OG dyrepasser og jobbe i dyreparken i kristiansand (han er 4 og et halvt nå). Så han må jo forbrede seg :p

Anonym sa...

lykke til!!