fredag 22. april 2011

Ferdinand 5 år!

 

Ferdinand med pannebånd fra lille martine


I dag fyller vår flotte gutt og flinke storebror 5 år! Utrolig rart å tenke på at det er fem år siden jeg holdt min første baby i armene! Tida har gått så fort, men samtidig husker jeg knapt hvordan det var før jeg fikk barn! Det eneste jeg vet sikkert, er at å få mine tre små er det beste som har hendt meg!


Bursdagsgutten har blitt feiret med muffins, bursdagssang og gaver, og nå venter han spent på gjestene som kommer i ettermiddag. Sola skinner, og det ser ut til å bli en herlig dag!




ha en fin langfredag!

12 kommentarer:

det hvite hjerte sa...

Gratulerer m flotte Ferdinand :) nyt dagen! Klem

stricksonne sa...

congratulations and happy easter!!! angie

Høstmamma sa...

Gratulerer så masse med dagen til en kjekk gutt:-))
Helt enig med deg i at det største i livet er å være så heldig å bli mamma til fantastiske små. Kjenner meg litt igjen i situasjonen din akkurat nå, for min eldstegutt fyllte 6 år 13 dager etter at vi fikk minstejenta vår. Herlige dager husker jeg;) De har i årene etterpå hatt en felles familiefeiring samt hver sin barnebursdag, det har fungert veldig greit. Morsomt å lage til fest med både guttetema og jentetema:)

Nyt dagene!

Kine sa...

Gratulerer så masse med 5 åringen :))

Mogi`s Cottage sa...

Hallo Ferdinand,
Congratulations to your birthday.
I think your sisters can be proud to have such a nice brother.
Best regards from Germany Tina

Pink lady sa...

Gratulerer med en kjekk 5 åring i hus! Og gratulerer med en liten pike også:) om de fortsatt jakter på kaketips er det kanskje et innlegg av interesse på bloggen min. Genial måte å pynte toro muffins på:) Påskeklem til deg!

Elfepigen sa...

Hjertelig tillykke med din Ferdinand ;)

Knus og kram herfra

Lena Marie sa...

Så moro, vi har bursdagsgutter på samme dag!:) Dog min "bare" ble 2år, men også min første baby (enda også den eneste:P) :)

Gratulerer med dagen til Ferdinand! Håper han har koset seg like mye som LillePrinsen min har gjort, for da har han nok hatt en supergod dag;)

Herman Grans ♥ sa...

Gratulerer med dagen til han :) Håper den har vert fin :D Hilsen Grete

Kine sa...

Gratulerer så mye til Ferdinand,storebror til to! :-)

jordbærpiken sa...

Gratulerer til skjønne Ferdinand! Håper dere har hatt en koselig feiring. Klemklem!

Julia sa...

Så gøy! Vi fikk vårt første barn på samme dag. Min eldste datter blir 5 år i dag. Og for en herlig soldag å feire bursdag på! Gratulerer!!!