lørdag 30. april 2011

Ferdig feiret...


..for denne gang! Ferdinand fylte jo fem år i påska, og er ferdig feiret for denne gang! I dag hadde vi familien på besøk, og med sol og sommertemperatur ble det buffet inne, og spising på verandaen!




Kakebordet, som jeg ikke kan ta noe av æren for;) Mamma kjøpte marsipankake, tante bakte kringle, svigermor lagde snickerskake og søstra mi ostekake. Det eneste jeg gjorde var å sette frem sjokolade, og lage en is-dessert jeg lager iblant, tress-is i kuler, med marengs, non stop og sjokoladesaus over.
Tusen takk til dere som bakte for oss:)




Jeg elsker bursdager, både planleggingen, forderedelsene og feiringen! Men jeg skal innrømme at det er deilig når alle bursdagsfestene er over også, og man kan sette seg med beina høyt og se på tv. Og, tradisjonen tro, bestille take away fra wok'en:)





 ha en fortsatt god helg!

10 kommentarer:

Magdalena sa...

gratulerer..! så deilig kakebord...
fin helg videre...

Mia sa...

Gratulerer til Ferdinand! På det kakebordet var det mange fristelser...nam! Ha en fortsatt deilig lørdagskveld :)

ELIN sa...

Gratulerer så mye på etterskudd til Ferdinand. Koselig feiring så det ut til :) Klemmer fra Elin

Sweet Chili. sa...

Gratulerer til Ferdinand:) Lekkert kakebord. Blått er forresten veldig flott:)

Fin kveld videre:)

Klem

Bergfrua sa...

Så flott kakebord!!!! Nydelig =) kjempe lur Is-ide!! lekre hagemøbler dere har også! =) her var det jammen mye fint og vårlig.
Kjempe gode tips til servering og småfester. De skal jeg jammen huske på til en senere anledning.

Ha en riktig god helg!

raioX - da Tin sa...

Gratulerer Ferdinand! It's a nice Bday party! :)

Mathea sa...

Så nydelig duk og servetter! Hvor har du kjøpt de? Jeg elsker prikkete mønster :-D

Kjempefin blogg :-)

Tone/Skrinet Antik og Kuriosa sa...

Gratulerer med bursdagsbarnet! For et nydelig dekket bord og vakre bilder! Ha en fortsatt deilig 1. mai helg!

Klem:-)

silje-sin sa...

Hei Mathea! Voksduken er metervare fra Princess! Serviettene er fra Ideal Home Range. Klem fra Silje.

Anonym sa...

Gratulerer!

For en god idè med den isdesserten! Dro md mj ideen hjem til mine barn,og d ble en kjempe suksess!:)

Takk for at du inspirerer på mange områder!

Ha en strålende dag!

Klem