lørdag 2. april 2011

Deilig lørdag!


Så er den deilige lørdagen her igjen! Spesielt er det herlig når man ikke har en eneste plan!
Vi har vært en tur på kjøpesenteret (min siste som høygravid tror jeg, kjekt med en treåring og en snart-femåring som løper i hver sin retning...) og kost oss her hjemme. Jeg rydder i interiørpermene mine (utklipp fra interiørblader) fordi jeg oppdaget en stund tilbake at lillepus som bodde hos oss i høst hadde gjort sitt fornødne på dem, den kjekkingen... Godt arkene ligger i plastmapper, men det er litt av en jobb å bytte ut alle sammen!

Ellers er det så tåkete her i dag at vi knapt ser ut av vinduene, men det gjør i det minste at snøen smelter i rekordfart!



Tusen hjertelig takk for Sverige-tips! Vi har veldig lyst til å dra til Astrid Lindgrens verden, men jeg er redd det blir litt for langt med baby i bilen. Men èn gang skal vi dit!! Nå er det Bakkebygrenda og lørdagsgodt for de små, og senere er det taco og Mesternes Mester for de store;)


De fine rosene hadde Augusta kjøpt til meg da hun var i byen med mormor og oldemor i går! Jammen begynner jeg å bli bortskjemt med disse blomstene:)





ha en koselig lørdag!

11 kommentarer:

Hege Aida "The not so perfect mum-blogg" sa...

Høres ut som en herlig lørdag!
vi har hatt visning av hus i dag, og er helt pumpa ettet det... var supernervøs for at ingen skulle komme, men det gjorde det heldigvis! :D

Og her blir det ost&kjeks og Mesternes Mester... Kos dere i kveld!

Hanne Margrete sa...

Sukk, for en vakker bukett! Vi har og hatt en deilig lørdag,med smak av vår:)
Ha en fin lørdagskveld!

Hjørnestein sa...

Høres ut som dere skal kose dere i kveld.
Her har det vært påskeforberedelser sammen med poden!! små gaver skal pakkes inn til bestemor så hun får seg en overraskelse til påske:)

ha en fortsatt fin helg.

Rosa sa...

Blir så glad av å se alle de nydelige blomstene hos deg, rosene i dag var bare VAKRE!

Ha en fortsatt fin helg, og sleng deg gjerne med på min lille Give Away:-)

Klem, Rosa

Vivian sa...

Nydelige blomster. Jeg fikk også en bukett av mannen og dattera mi på fredag. Koselig med friske blomster til helgen.

Så koselig plantelag dere hadde her under. Koselig å ha med barna på sånt.
Det nærmer seg vel termin for deg nå? Lykke til og kos deg den siste tiden.
Klem Vivian

Hummerogkannarifugl sa...

Akk! Jeg elsker slike rosa roser. Fint du har gjort det!
Anki

Tonje fra Lamhaugen sa...

For en deilig blogg å finne! :) Nydelige navn på ungene deres. God oppdragelse også skjønner jeg, som kommer hjem med blomster til mor! :) Ønsker dere en finfin lørdagskveld! Klem fra Tonje fra Lamhaugen

Hanne Mette sa...

Så fine roser. Skal si du har ei snill lita jente. :)
Ha en fin lørdagskveld Silje. Jeg sitter her med en hånd på tastaturet og en i sjokoladeskåla mens mannen ser på top-gear. *gjesp*
Klem fra meg

Kine sa...

Du fortjener å bli kjemt bort! :)

Beth sa...

Av og til er det helt perfekt med en helg uten de helt store planer. Vakkert med roser i en hvit mugge...

Ninni sa...

Herlige bilder! Elsker slike lyserosa roser!