torsdag 10. mars 2011

Velduftende pynt



På byturen i går kjøpte jeg nytt tannglass og ny såpebeholder til badet. Jeg synes pumpene på såpedispenserene kan bli dårlige etter en stund, og dessverre må de derfor byttes ut iblant. Dette settet har nydelige siseleringer, og kommer fra Lisbeth Dahl.



Den søte engelen er laget i gips, men er tilsatt duft!



Min nyeste parfyme, Vanitas fra Versace. Frisk og vårlig! Sminkepungen kommer fra noa noa.


Her titter endelig sola fram, etter at snøen har lavet ned i hele dag! Jeg merker at energien stiger i takt med solskinnet:)




ha en finfin torsdag!

12 kommentarer:

Nina sa...

Fine bilder, Silje!
Her skinner også solen i dag - herlig!
Ha en fin, solrik dag!

Gry sa...

Har en slik gipsengel hengene på bade med go lukt:-)

her har snøen lavet ned, stoppet nå så nå smelter den igjen. Får ikke håpe det fryser på nå...

ha en flott ettermiddag:-)

Klem Gry:-)

Kristine sa...

Herlig vårlig på badet! Flotte bilder :-)

Ha en fin ettermiddag!

Klem Kristine :-)

Talentina sa...

flotte bilder fra badet! her på vestlandet skinner solen også i dag:) ha en fin dag

Beth sa...

Disse duftenenglene er såå søte og godt dufter de også.
Hyggelig å unne seg noen godlukter og noe nytt på en bytur!

Marte Katrine sa...

Nydelige bilder :)
Her har snøen lavet ned i hele dag, nå har det begynt å blåse også, så det er virkelig guffent ute. Hvor ble det av våren?

Mogi`s Cottage sa...

Hello, you have always so good ideas and beautiful pictures.Go on like this, best regards Tina

Villa Bjørkhaug sa...

Åhr så nydelig! eg greidde å knuse min Lisbeth dahl såpedispenser idag;( ikkje den same som deg, men vakker var den. den var skikkelig fin den du har!

Barnetoppen sa...

Flotte bilder! Fikk vårstemning, selv om snøen daler ned her.

Cecilie sa...

Jeg er storfan av dufteproduktene til Mathilde M, og selger disse i min lille interiørbutikk. Duftene kommer i mange varianter, og har blitt en bestselger.

Lille My Interiør
v/Cecilie

Margrethes hus og hage sa...

Så nydelige bilder, og jeg kan nesten kjenne lukten hit :)

Ha en fin helg :)

Siw Aina sa...

Nydelige bilder med herlig vårstemning over seg, utrolig kjærkommet nå som snøen laver ned ;)