onsdag 2. mars 2011

Vårblomster og gode venner!



 Slik ble det seende ut etterhvert som løkblomstene i terrinen blomstret! Nå er de dessverre i ferd med å visne, kanskje noen nye må handles inn før helga! Jeg liker som sagt tanken på at de kan nytes om igjen ute i hagen!


Her har huset vært fylt av tre voksne og fem barn i dag, veldig koselig! Nå skal resten av lekene ryddes opp, og så skal jeg sette meg litt med beina høyt og ta frem hekletøyet! Er nesten ferdig med mitt første teppe!



ha en herlig onsdag!



Takk for gode tips angående såingen! Var flere ting der jeg ikke hadde tenkt på;)

12 kommentarer:

Anya`s interiør og fotografi blogg sa...

Hei. Tenkte jeg skulle legge igjen en liten hilsen.. jeg leser bloggen din, men er dårlig med å legge igjen spor etter meg ;) Kjempe fin blogg du har ihvertfall.

Anya

Lynetmor sa...

Hei, innom for å ønske deg en fin kveld :-)

JM sa...

Så utrolig fine de var! Nydelige farger :)
Gratulerer med å snart være ferdig med et teppe! Jeg har brukt alt for lang tid på et teppe selv og er langt fra ferdig, huff..

RoseSommer sa...

Så vakre bilder!
Stikker innom for å sjekke om du har oppdaget at på Elkjøp finnes det en pakke med "bakeark"/evigvarende bakepapir som er supre å bruke til knekkebrødstekingen. De henger ikke fast overhodet, og blir så slette og fine under. En pakke med 2 ark koster kr 89,-.
Er så glad for knekkebrødoppskriften din. Steker knekkebrød og gir bort også. Alle liker det, vet du.

ELIN sa...

Nydelige bilder av vårblomster. Ha en fin kveld. Klemmer fra Elin

♥ Min lilla Stuga ♥ sa...

Go kväll från Sverige :) Vilka fina bilder du har lagt in. Härligt med blommor. :)

Hanne Mette sa...

Så fine bilder! Fikk skikkelig vårstemning av de fine fargene.
Høres ut som en koselig dag. Håper kvelden blir like fin.
Klem fra Hanne Mette

Kari-Anne sa...

Veldig fine:) er kjempe koselig med vårblomster, får håpe våren er rett rundt hjørnet:)
Ha en god kveld:)

Margrethes hus og hage sa...

Så herlige bilder :) Løkblomster er vakre, og det er så koselig å ha de inne nå før det blir skikkelig vår ute :)

Hilsen Margrethe

littlemisssunshine sa...

Så hærlige farger og fine bilder. Blir skikkelig glad av tanken på vår og lysere tider:)
He en fortsatt fin kveld!
Heidi

Line fra huset på landet sa...

Sukk...du har så mange fine headinger du Silje. Denne er like skjønn som alle de andre du har brukt.
Så flink du er! ;)
Klemmer fra Line

marian sa...

Such joyful flowers in the prettiest colours!
Have a great day!
Marian