tirsdag 15. mars 2011

Vår på trappa ♥


Nå klarte jeg ikke vente lenger, og måtte bare pynte litt til vår på trappa:) Sola stråler fra knallblå himmel, og det drypper fra takrennene! Det har vært ganske mildt her i det siste, så får jeg heller passe på om nettene, og evt ta noen blomster inn. Noen av påskeliljene har stått inne en stund, og er nesten ferdig blomstret, men de kan spre litt glede ute også:)



Det var deilig å få vekk siste rest av høst- og vinterpynt, og få litt farger i stedet!




Endelig kan vi se grus og asfalt igjen, hos oss har vi nemlig hatt snø i månedsvis.





ha en strålende tirsdag!

25 kommentarer:

Hverdagsgleder sa...

Så koselig hos deg !! Fint å pynte utendørs; deilig med vår igjen :-)I Trondheim skinner sola som bare det; skikkelig vårstemning ! Ha en fin dag :-)

nord i bygdo sa...

Fine bilder av det koselege inngangspartiet dåkas. Ja no vil me ha vår!! Lengter etter bare bakkar og sol som varmar. Ha ein god dag vidare :) Kristina

:@) sa...

Kjempefin blogg og fine innlegg, jeg har fulgt med en stund. Har du sett min relativt nystartede blogg..www.kreativglede.net Du er på blogg lista mi, kansje jeg kan få være så snill å være på din bloggroll? Ha en fin uke! Ann Kristin

Piulfen sa...

KOSelig det var på trappen din. Så fint det var med perleblomsten i den potten. Deilig at solenskinner hos deg.
Klem

Piulfen sa...

KOSelig det var på trappen din. Så fint det var med perleblomsten i den potten. Deilig at solenskinner hos deg.
Klem

Hilde sa...

Så koselig det ble på trappa di da..
Vært snø lenge nok nå ja.
Ha en flott tirsdag.
Klem Hilde

Nina sa...

Herlig vårstemning! Tror jeg må ta turen om hagesenteret snart jeg også! :-)

Beth sa...

Kjempekoselig!
Påskeliljene trives faktisk best ute,
da holder de seg lenger og blir ikke så lange og forvokste.
I dag har vi sol og varmegrader og det renner fra taket og fuglene synger...
Kanskje kommer våren likevel?

Hegeslilleboble sa...

Så flott og vårlige!! Har akkurat satt perleblomst-løker i glass jeg også:).

Tindrande Auge sa...

såå koselig! Her lengtes det etter våren også ;) Nydelige bilder ;)

Margrethes hus og hage sa...

Så nydelig du har pyntet på trappa :) Det er deilig med våren, må bare nyte den!

Ang tredjemann, så ble det litt annerledes enn med de to første. De kom før tiden, 14 dager og 1 dag :)
Denne gangen måtte jeg vente en hel uke over ultermin, som var forskjøvet litt i forhold til min egen, så jeg syntes jeg gikk veldig lenge :)+ at jeg forventet å føde litt før.
Men heldigvis er det glemt når de kommer ut, selvom man blir grundig lei på slutten.
Og det trenger jo heller ikke bli overtid hos deg. Her var det 11 år mellom 2.mann og nr 3, så det kan jo være det spiller litt inn også.

Det er nok lurt å ikke håpe for mye på at det skal skje før, for da blir det på en måte dobbel overtid, om du skulle havne over termindato.

Det nærmer seg nå, blir spennende!
Ha en fin dag :)

Miszka sa...

Beautiful blog, flowers in the snow it's the original idea. It's nice of you to read and watch

Christina sa...

Så koselig du har det på trappen! Koselig med slike vårlige tegn.
Ha en god kveld,Silje!
Klem Christina

carina sa...

Så nydelig! Ser at våren er kommet hos deg:)
Ha en fin kvel:)

Maren sa...

så utrolig koselig:D

RosMari sa...

Så koselig du har pyntet på trappen. Det var deilig å se bildene dine idag. Jeg fikk lyst til å pynte litt og fin frem deilige farger ute jeg også. Ha en fortsatt fin kveld, også må du se "Kjærlighetshagen" som begynner på NRK kl.20.15 ikveld!

Nina og cocobongoo sa...

Så koselig med litt pynt på trappen.
Minner meg selv på at jeg skulle pyntet litt jeg også;)
Herlige bilder Silje:)
Ha en herlig kveld!
klem

Mogi`s Cottage sa...

Hi, wonderful pictures and you still have snow. Here in Germany springtime is coming slowly, but its coming. Have a nice evening best regards Tina

Lisas hjem og skatter sa...

kjempekoselig på trappa di :)

nå har du akkurat 1000 følgere! gratulerer :) herlig!

ha en fin kveld :)

Grys lille sa...

Så mange kjekke innlegg siden sist jeg var på nett!! Herlig vårstemning i bildene dine!! jeg har begynt å glede meg veldig til påske og det å pynte huset!!!
Lillesøster kom onsdag for snart en uke siden, så dagene går fort, og jeg bruker plutselig litt mindre tid foran skjermen;)

Ha en herlig kveld!
Klem fra Gry

Torill sa...

Så fine bilder:) Ja no er me klar for vår, det er sikkert!
Klem♥

Fjordheim sa...

Så koselig det ble på trappa di. Gleder meg til å pynte trappa her også. Men det blir nok ei stund til det enda.
Ønsker deg ei god uke :)

Christine sa...

So flotte og herlige vårbilde :) Våren e ei herlig årstid, og når den kjem ut av snøen e da håp og glede!!

Ha ei fortsatt fin og vårlig veka ;)

Klemma frå Christine

hobbyvimsa sa...

Nydelige bilder..

Klem Linda;)

Anonym sa...

Nydelig på trappa di mor. Her begynner det også å bli vår. Herlig. Jeg gleder meg til lørdagen og håper formen er ok. Tenker på deg. Klem fra meg Therese.