tirsdag 29. mars 2011

Vår i gangen!


Nå syntes jeg det var på tide å skifte ut rådyr, kongler og lyshus i zink med litt vårligere pynt i gangen! Rødt og lyseblått er en stor favoritt hos meg, og gjerne sammen!



Årets første pelargonia ble med hjem i dag, jeg har nemlig aldri prøvd å få dem til å overvintre, for jeg har ikke noe sted å ha dem.



Den lille benken i gangen står rett ved utgangsdøra, og brukes mye!



Speilet over hylla har jeg arvet fra farmor, det er nesten 100 år gammelt.



 I trappa opp til annen etasje henger tre gamle skoleplansjer. Jeg ønsker meg flere, drømmen er en med markjordbær på!


Nå får jeg fortsette vårrengjøringen, jeg er nemlig bare halvveis i å rydde gangen. Det er det med å dytte ting unna før man tar bilder vet dere;) Innimellom ryddingen skal jeg lage lasagne, det blir dagens middag! I ettermiddag skal vi finne frem ungenes sykler, endelig er det bart i gata!




ha en herlig tirsdag!

17 kommentarer:

AbluMoo sa...

Så fint! :)

Hanne Margrete sa...

Her var det vårstemning i massevis! Det lyseblå og rød var veldig fint sammen, og jeg elsker hyllepynten din! Boksene og det fine gamle speilet:) Koselig trappeoppgang du har også! Nyt vårdagen (hos meg er det full vinter)

Kari-Anne sa...

Du har det så flott:)
nydelig gammelt speil.
Og det røde og lyseblå er kjempesøtt sammen:)

hjertero.com sa...

Hæ? Flytte på ting for å ta bilder? Skjønner ikke hva du snakker om. Det gjør aaaldri jeg... ;) hohoho.

Koselig gang du har! Jeg har vasket gulvet på taket på balkongen idag -av alle ting. Vi har jo et litt merkelig hus, og har faktisk balkong ut fra badet. Ser kanskje litt rart ut, men sånn blir det når man river vegger og flytter på rom... Veldig praktisk for meg som har vaskemaskin på badet da, for i sommerhalvåret er det veldig praktisk å tørke klesvasken der ute!

Gooood tirsdag til deg også!

Anne Mai sa...

Du har en så hærlig stil :D kjenner jeg gleder meg til sommer av å se på bildene dine her. lyst og vakkert.
Delta i Give Awayen min vist du vil :D

Karin sa...

Hei blomster-Silje ;-) Syns ikke du trenger døpe om bloggen din jeg nei.Jeg elsker også blomster og det er en nytelse å se.Du har så vakre bilder bestandig.... Et nydelig hjem har du også,og blomster er noe av det vakreste man kan vise fram.Syns gangen din ble vakker jeg.. Lys og trivelig. Ønsker deg lykke til med magen. Klem fra Karin

Høstmamma sa...

Veldig koselig vårstemning i gangen din, Silje! Farger og vårblomster er tingen nå, enig i det. Endelig:-)
Husk å slappe av innimellom rydding og middag, men det er du nok flink til å passe på;)

Klem

stin sa...

Så koselig, kjenner jeg får lyst til å sette i gang her hjemme også!

Vitaboet sa...

Hej Silje.
Så fint du har det, vårigt och mysigt. Vi flyttar till vårt nya fina hus på lördag, där blir det nog en del vårstyling också, ska bli så kul. Hur är allt med magen. Min lillasyster har tio veckor kvar, är ju så spännande, läste att du väntar en liten flicka, så underbart. Njut av dagen. Kram Camilla

RoseSommer sa...

Så delikat. Jammen har du sansen for å lage det koselig. Og nå skal jeg ta mine to nye engelske pelargonier opp av handlposen. Kom akkurat fra blomsterbutikken. Nå er det vår!!

Mathildes skatter... sa...

Den lille benken var nydelig.

Jaktenka sa...

Så fint!!

Ligger en liten award til deg inne hos meg :-)
http://jaktenka.blogspot.com/2011/03/award.html

Klem fra Monika

Piulfen sa...

Koselig å se bilder av gangen og utrolig flotte blomster innlegg su har tatt i det siste. Er gøy å ta bilder av blomster.
Ønker deg en god kveld med familien din

tante fiolett sa...

Herlige farger!! Jeg elsker green gate:)

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Rødt og lyseblått er egentlig veldig fint sammen... Det ble kjempe koselig i gangen din
Ha en fin uke
klem

Theamor sa...

Så mye flott du har! Nydelig benk og de boksen var herlige :)
Ha en flott dag videre!

Anonym sa...

Heisann! Hvor har du kjøpt den lille benken i gangen? Den var skjønn! :-)
Vil du sende svar på kineaarnes@gmail.com?
Klem Kine