onsdag 16. mars 2011

Til små vårblomster...



I dag har ungene og jeg hatt koselig formiddagsbesøk. Det har visst nesten blitt en tradisjon på fridagene våre, at vi samles til lunsj med gode venner:)

Mamma kom en liten tur innom, de holder på å pakke for de skal flytte fra hus til leilighet. Noe som kan være lønnsomt for en interiørinteressert datter;) I dag fikk jeg denne skjønne eggeoppsatsen, tenk når de små eggeglassene kan fylles med hvitveis, blåveis og hestehov fra små barnehender! Eller så fin den blir på bordet til påskefrokosten.


Ellers merker jeg energien komme på disse nydelige solfylte dagene! Jeg planlegger hvordan vi skal ha det ute i sommer, hvordan verandaen skal pyntes og hvilke sommerblomster som skal plantes! Jeg kikker i gamle interiørblader og hageblader, og kjenner inspirasjonen strømmer på:) For en herlig tid vi har foran oss!



håper dere alle har en fin dag!




god onsdag!

15 kommentarer:

EngLeMor ♥ HiLdE sa...

Så søte eggeglass.
Heldig du er ;-)

Har en liten GIVEAWAY på bloggen min nå - ta gjerne en titt ;-)

Her på sørlandet kinner sola og snøen er nesten borte. Tenker vi snart kan ut å lete etter blåveis :-)

Klem Hilde

Kine sa...

Åj så fine eggeglass! En slik må jeg se etter, jeg som samler på eggeglass!:)

Her på Hamar har vi også strålende sol i dag, SÅ deilig! Gleder meg til vi kan gå ut og plukke småblomster, det er nok ikke så lenge til :) !
(men først må nesten 1 meter med snø smelte,hehe)
Ha en fortsatt fin uke!

Mathildes skatter... sa...

Nydelig :) Skikkelig vår på bloggen din.

Menageriet sa...

Så söta äggkoppar!
Ja, ibland har man tur.
Jag beundrar Din fina och hemtrevliga blogg. Kikar in här varje dag och läser och tittar på Dina fina bilder. Du är en superduktig fotograf!
Nu har jag en undran och jag har sett det på flera bloggar? Hur får Du till inlagda bilder i samma storlek och med samma jämna mellanrum mellan bilderna?
Såna som Du har i detta inlägg?
Hoppas att Du kan hjälpa mig?
Ha det så gott och TACK än en gång för Din fina blogg!
Kram

Siv Toril sa...

Ja, det er en herlig tid i vente:) De eggeglassene var utrolig søte! Koselig og pynte med! Ønsker deg en fin dag! Klem

Iselin - Heime hos Oss sa...

Oi, sånn en har jeg aldri sett før! Kjempeskjønn :D

Og tenk, det er jo ikke lenge til de første markblomstene begynner å titte frem ;)

Beth sa...

Så heldig du er som har fått denne nydelig eggeglassoppsatsen?
Det er jo en vakker liten skatt å ha...

popetotrora sa...

Fantastiskt söta små äggkoppar!!

Jag planerar också för fullt inför sommaren och uteplatsen. Blommor, möbler, dekorationer... ja, allt! :-)

Gitte sa...

Så heldig du er!
Eggeglassene var fantastisk flotte!
Ha en god onsdagskveld!
Klem Gitte

RoseSommer sa...

De var fine! Og det er så moro å se sånt en aldri har sett før.
Forøvrig har jeg idag gitt bort en gave; hjemmebakt brød OG knekkebrød etter oppskriften du viste oss tidligere. Det falt veldig i smak, så nå skal jeg sende linken til ditt innlegg til mottakeren, for dette ville de bake selv også!!

Villa Bjørkhaug sa...

Så nydelig! Hørtes så koselig ut å samles med gode venner!

Anonym sa...

Hei Silje!

Jeg kjenner deg ikke, men føler nesten at jeg gjør det allikevel, siden jeg er innom hos deg daglig!Du har en veldig trivelig blogg, som gir meg mange gleder. Jeg ønsker deg alt godt framover, som skal føde og bli mor igjen! Det er en stor velsignelse!
Vennlig hilsen Bjørnhild

silje-sin sa...

Hei Bjørnhild! Tusen takk for koselig hilsen og fine ord! Ja, nå gleder vi oss til den lille kommer. Spennende:) Ønsker deg en fin torsdag! klem fra Silje.

Anonym sa...

Så skjønne eggeglass, blir moro å pynte bord med de. Fint var det blitt på trappa de også.Etter å ha sett dette må jeg hive meg rundt. God helg... Klem fra tante

Carina sa...

Hei til deg Silje med min favorittblogg. En award venter deg på www.villaveien.blogspot.com

Beste hilsen Carina