onsdag 23. mars 2011

Sosial dag:)


I dag er det en veldig sosial og koselig dag for oss:) Vi har spist lunsj og vafler hos gode venner i formiddag, og ungene lekte masse både inne og ute. Nå har akkurat svigermor kommet, og skal være hos oss i ettermiddag. I kveld skal jeg på skravlekveld til en god venninne, som jeg faktisk har blitt kjent med gjennom bloggingen!

Det er noe av det beste det å blogge har gitt meg, nye venner! Mange av dem "kjenner" jeg bare på nettet, mens Merethe har jeg altså vært så heldig å bli venn med i det virkelige liv også:) En positiv og herlig fembarnsmor, og et nydelig menneske! Bloggen hennes kan du besøke her!


Rosene har jeg fått av mamma! De er i en fantastisk rosalilla farge, med stilker så tykke som en lillefinger! Håper de står leeeenge:)




ha en fin onsdag!

5 kommentarer:

Hanne Mette sa...

For en fin dag! :) Kos deg med venninneskravling i kveld.
Klem fra Hanne Mette

Beth sa...

Vakre roser og det høres ut til å være en vellykket dag!
Kos deg i kveld også...:-)

Kristin sa...

Flotte roser! Kos å ha friske blomster i hus. Her er nettopp det et fremmedelement... Skylder på at jeg bor på landet og blomsterhandlere er mangelvare:)
Ha en flott onsdagskveld!
Klem fra Kristin

Jijji sa...

Så vakre roser!!!
Kos deg masse med venninne i kveld. Så moro at man også kan få seg nye venninner gjennom Blogglandia:)

Ønsker deg en fortsatt herlig uke!

Klem fra Jijji

Tante HILDE sa...

De var vakre...
Klem fra tante