lørdag 5. mars 2011

Råååååsa ♥



Rosa grenroser var blant blomstene som havnet i handleposen i går. Grenroser er blant mine favoritter, men jeg har erfart at de står lenger hvis man deler i mange små buketter i stedet for en stor.



 Nok en dag med et fantastisk vær her vi bor, i dag er det blå himmel så langt øyet kan se! Og allerede flere varmegrader, det lover bra for snøsmelting!! Vi skal ta på oss finstasen og feire vår kjære fetter og nevø som har fylt seks år denne uka!




ha en super lørdag kjære lesere!



Dere som har spurt om ting og ikke fått svar, spør igjen! Vet det dessverre er ganske mange jeg "skylder" et svar nå...

7 kommentarer:

Blomsterpiken sa...

Fine vårlige bilder! Kjempefin farge på rosene dine. Ha en fin lørdag.

Høstmamma sa...

Det er koselig med rosa blomster, en av mine favoritter også:)

Ha en fin lørdag med bursdagsfeiring:)

Maren sa...

Så fine roser:D
Og så deilig med blå himmel. Her veksler det mellom sol og snø:p
Ha en super helg!

Rosabella sa...

so beautiful ... I love it ♥

Siw Aina sa...

Så koselige og vårlige bilder. Her ute laver det ned, og vårsemningen vi så vidt har følt på har blåst bort.
Men den kommer vel hit også, våren altså :D

♥ Min lilla Stuga ♥ sa...

Helt fantastiskt fina blommor och bilder. :)) Ha en skön lördag. :)

Line sa...

Herlige bilder!


Ha en fin lørdag!