lørdag 19. mars 2011

Nye bøker!


En kveld denne uka tittet jeg innom capris.no, hvor jeg ofte bestiller bøker på nettet. Denne gangen havnet flere godbiter i handlekurven, til veldig gode priser!




Bildene over er fra Inred og dekorera ljust og lantligt, den har jeg ønsket meg lenge, og nå var den på salg til 69 kroner!

En annen bok jeg har hatt lyst på er Leila Lindholm's a piece of cake. Mange av de svenske bloggerne jeg er innom baker stadig fra bøkene til Leila, så selv om jeg er dårlig til å bruke kokebøker når jeg skal bake, tror jeg dette kan bli en favoritt! I tillegg har den nydelige inspirasjonsbilder!




Alle fire bilder over fra a piece of cake!



Trädgårdens blommor...




...og Bordsdekorationer kjøpte jeg også.

Gleder meg til å bla mer i alle sammen, men det blir ikke i kveld, for da skal jeg nemlig i 30-årsdag!



 I dag har vi storkost oss i det fantastiske været! Årets første "måltid" ble inntatt på verandaen, og besto av boller, kjeks og brus! Kjenner faktisk at sola har varmet litt i kinnene:)




ha en super lørdagskveld!


Nå har jeg forresten passert utrolige 1000 følgere, da må jeg vel ha en give away snart?:) Tusen takk til alle som leser bloggen min!


8 kommentarer:

Høstmamma sa...

Hei Silje!
Kjekke bøker du har bestilt deg, masse inspirasjon der ser jeg:)

Jeg ser at du for noen innlegg siden lurte på dette med å plante løkplanter ute. Jeg har lurt på det samme, så jeg spurte sist jeg var på blomsterbutikken. Hun sa at det beste ( når det gjelder f.eks perleblomster) var å vanne de litt engang i blant etter at de er "avblomstret", deretter sette de kaldt sommeren over ( i kjeller f.eks) og la de stå sånn uten å vanne de, for så å plante løkene ute til høsten.

Tenkte jeg skulle prøve dette, det blir spennede om jeg får det til:-)

Ønsker deg en fin kveld!

Svart/Hvit sa...

så masse kjekke bøker...det er alltid gøy :)
Sitter faktisk her og kjenner selv at kinna har vert ute i sola i dag. Hærlig.
Kos deg i kveld

Lene

Tonemor sa...

Der har faktisk jeg vært innom og bestilt noen bøker i dag også.
Gleder meg til de kommer i posten:)

God lørdag og fest:)

Allis i Eventyrland sa...

Så mange fine bøker! :) Håper du har en super kveld!

Home By Virginia sa...

Anna Örnberg sine bøker er virkelig en av mine favoritter... :)
Leser (ser på bildene) om og om igjen... :)

*Ønsker deg en fortsatt fin helg*

Klemmer fra MV ♥

Shabby Charm sa...

Så mange nydelige bøker du har kjøpt!
Kos deg i kveld!

MaiaKLEMMER

Tove `blogg verden sa...

Så ut som noen flotte bøker ja : )
Kos deg masse i dag også!
Klem Tove

Maliva`s verden sa...

Nyyyydelig header du har...også så mange spennende bøker a;o) Kos deg med en avslappet søndagskveld. Klem fra meg