onsdag 30. mars 2011

Morgenstund...


....har gull i munn ♥


Eller formiddagsstund er vel mer riktig å si:) Ungene har fri i dag, og vi sto seint opp, og spiste lang frokost.
 
Nå leker Ferdinand med biler og Augusta legger puslespill, mens jeg nyter en skolebolle, som lillemor og jeg bakte i går kveld. Jeg kjøpte et nytt hageblad i går, Maison Hage&Terrasse. Men nå skal vi ut og nyte sol og vårvær, jeg tenkte å rake litt i hagen, dvs der hvor det ikke er snø da;)
 
De flotte rosene fikk jeg av mamma for 9 dager siden, nå er det bare to igjen, men til gjengjeld er de vakrere enn noensinne!
 
 
 
 
ha en strålende onsdag alle sammen!

7 kommentarer:

Anne Mai sa...

Det hørtes ut som en hærlig start på dagen :) Rosene dine var jo bare lekkre, elsker gammelrosa fargen <3

Renate sa...

For en herlig start på dagen :-D
Ha en fin dag Silje!

Nina og cocobongoo sa...

Herlige farger og flotte bilder:)
En fin onsdag til deg...
klem

Trine - Franske drømmer sa...

For en deilig dag!!
Nydelig bilder, og de rosene der er jo bare såå skjønne!

Har en give away på gang på bloggen min - du er hjertelig velkommen til å delta :)

ønsker deg og dine en herlig onsdag!

Stor klem!

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Fantastiske roser...
Kos deg med bladet ditt!
Ha en fin dag
klem

Lisas hjem og skatter sa...

Hørtes ut som en perfekt start på dagen :)

kos dere masse i kveld også :)

Lisas hjem og skatter sa...

ps nydelige roser :)