torsdag 3. mars 2011

Kjole fra Kinoko



Fra jeg så denne kjolen på bloggen til svenske Anna, var jeg solgt. Jeg sendte en mail til dama som syr dem, og spurte om det gikk å få sendt til Norge. Og det gikk heldigvis, og i går lå den i postkassa! Mia heter hun som syr de flotte klærne, og nettbutikken hennes heter Kinoko.

Så nå er Augusta klar for bursdager, sommerfester og piknik i parken!



Ellers har vi et fantastisk vær i dag! Sol, varmegrader og snø som smelter! Lykke




ha en kjempefin torsdag!


7 kommentarer:

Christina Mari sa...

Nydelig kjole!
Hun blir nok kjemep søt i den.
Ha en god dag.
Klem Christina

Livy sa...

Så vakker! Nå blir hun fiiiiiin! Det er fantastisk at solen titter frem :-) Ønsker deg en fin kveld! Klem fra Livy

Petrine sa...

Så skjønn en kjole.
Polkadotter er aldri feil :)
Ha en fin torsdagskveld du også!

Yvonne sa...

Very nice:-)

Tante Hilde sa...

Den var bare så skjønn. Jeg elsker prikker. God helg. Sees lørdag. Klem fra tante

RoseSommer sa...

Er innom i full fart for å si at det var et veldig fint brødbake-bilag med i Allers idag. (Abonnerer på det, så det kommer vel litt tidligere til meg enn til butikkene.)
Du nevnte jo i et tidligere innlegg at du gjerne ville ha noen bra oppskrifter. Disse så veldig gode ut!!

Siris Hjem sa...

Å den var kjempe søt. Jeg elsker barneklær som er i rene, klare farger.

Takk for tipset!!

Klem Siri fra Bamble