søndag 13. mars 2011

I sakte tempo


I dag er lek og kanelbollebaking på programmet hos oss, og litt rydding og vasking i kjøkkenskapene. Når man er i størrelse flodhest, som meg, går det meste i sakte tempo:)

Jeg fikk et kjempefint kokebokstativ i gave av svigermor denne uka, det har jeg ønsket meg lenge!

Da jeg skulle ta noen bilder av det i dag, spratt den lille tappen på minnebrikka av, den som styrer om det er "locked" eller "unlocked". Det skjedde for bare noen uker siden med det andre minnekortet vårt, så nå er begge ødelagt! Gjett om jeg må til byen i morgen....:)

Her ser dere ihvertfall ett bilde, og stativet er allerede i bruk!




Noen bilder fra soverommet vårt viser jeg også, jeg har hengt opp et lavendel-hjerte på nattbordet, lukten av lavendel er noe av det beste og reneste jeg vet!


Nå skal bollene inn i ovnen, og ungene vil ut!



ha en fin søndag!

11 kommentarer:

Margrethes hus og hage sa...

Så nydelig stativ :)Kanelboller er godt, og så lukter det så deilig :) Her ble det apelsinmuffins i dag.
Størelse flodhest er egentlig ganske slitsomt, så jeg må si meg imponert over at du orker både vasking, bollebaking og ut med barn å leke. Nå må du ta det litt med ro også :)

God søndag videre :)

Beth sa...

Syntes jeg kjenner lukten av kanelboller helt hit! Mmmm....
Flott kokebokstativ, kjøpte et til min søster i julegave...
Nydelig hjerte. Skal rydde litt i skapene mine og da skal noen bomullsgardiner som nesten ikke er brukt bli til både puter og hjerter..., gjenbruk vet du.

Ninni sa...

Kanelboller er jo bare så godt! Vi bakte forrige helg. La nokså mange på frysen, men tror ikke det er mange igjen nå:)

God søndag til deg også!

P.S. Headingen din er nydelig!

Eva sa...

Imponert over energinivået ditt jeg. Husk å hvile litt innimellom da.

Bittelille huset/Jennifer sa...

Nydelig kokebokstativ:) Jeg ønsker meg også ett, men synes det er vanskelig å finne det perfekte - som med så mye annet;)

Håper du har en nydelig søndag:)

klem Jennifer

Maren sa...

Kjempe fint stativ;)
Og lavendel er så deilig:D:D
ha en fin fin søndag;)

Tindrande Auge sa...

Kjempesøtt lavendelhjerte!! Ha en flott søndagskveld videre ;) klem Nina

Veronica sa...

Er så enig i at lavendelduft = rent. Nyvasket sengetøy som lukter lavendel. Kan det bli bedre? Ja kanskje kanelboller *smiler*
Ha en fin søndagskveld!

Anita Kristin sa...

Så fint stativ. Her hadde vi òg kanelbollar, men dei kom frå frysaren denne gangen.
Størrelse flodhest kjenner eg igjen, mykje meir slitsomt å vere gravid med nr. 3, enn med nr 1 og 2.

Ha ein riktig fin kveld vidare

Fru Andersen sa...

Herlige bilder!

Finner så mye god inspirasjon inne på bloggen din:-)

Ønsker deg en flott kommende uke!

Ellen - Charmerende gjenbruk sa...

Koselige bilder Silje....kokebokstativ er så praktisk når du lager mat.
klem...Ellen