onsdag 9. mars 2011

Heldiggriser!


Jeg er så heldig å ha to flotte annonsører på bloggen min, den ene er lille martine. De selger flotte barneklær, tilbehør og leker, og nå også en av mine favoritter, Maileg! I går kom en pakke i postkassa, sjekk den flotte innpakningen!



De to "store" barna fikk hver sin gave, nemlig påskeegg fra Maileg! Som jeg tilfeldigvis elsker;) Og det gjorde ungene også, og sikkert enda mer i påska, når de fylles med godis;)



..og denne fikk babyen i magen! Jeg som har ønsket meg en brun kanin så lenge;) (men den er som sagt til babyen altså;))


Besøk nettbutikken til lille martine her! 

Og tusen takk søte jenter for de flotte gavene!


Nå er det akkurat fem år siden den første Maileg-kaninen flyttet inn her i huset! Da var jeg gravid med Ferdinand, og hadde siklet på den lenge før jeg kjøpte den! Utrolig å tenke på at det er snart fem år siden jeg var ute og trillet barnevogn for første gang! Det er klisjè, men tiden går virkelig fort!! Nå er det ca en måned til termin, så jeg begynner å bli veldig spent:)

I dag har ungene og jeg vært på bytur, kanskje noe av det dummeste man kan gjøre når man er høygravid, ungene energiske og gatene fulle av is og vann... Augusta lå rett ut, på ryggen, i en vanndam hele to ganger, og det var to klissvåte unger i bilen på vei hjem. Og en mamma med kynnere:) Heldigvis var svigermor og svigerinna mi med, men jeg tror det blir noen uker til neste bytur med to eventyrlystne barn;)




ha en herlig onsdag!

7 kommentarer:

Tante Hilde sa...

Så søte, veldig mye fint på LILLE MARTINE. Det er en butikk med det lille ekstra. Ha en fin kveld. KLEM FRA TANTE

Christine sa...

Hei Silje!

Tusen takk for en super blogg!

I oktober blir jeg mamma for første gang og det er utrolig inspirerende å lese om deg og din familie. For et utrolig flott hjem dere har!
Håper jeg får annledning til å tilbringe like mye tid med barnet mitt som du gjør med dine.

Ha en fortsatt fin kveld:)

Talentina sa...

ja det er noe spesielt med maileg! både jeg og mine barn har falt helt for de! og det er jo kjempe fine for babyer med tanke på at de ikke kan spise løs noen øyne eller noe.. ja jeg har sett i lille martine sist du anbefalte den og har bestemt meg for å prøve den på min neste nett-shoppingdag :) ha en strålende kveld!

Sweet Chili. sa...

Så fine gaver:) Maileg kaninen til babyen var jo bare helt fantastisk!

Synes alltid det er så koselig å lese om deg og din familie. Ta vare på deg selv frem til termin Silje!

Sweet Chili

littlemisssunshine sa...

Kjempefine bilder og flotte farger! Herlig:)

Beth sa...

Så fine gaver!
Koselig harepus til babyen...

Evy sa...

Hei.
Kan jeg spørre hvor du har fått salongbordet ditt fra? Er på jakt etter noe i samme stilen. Du har en nydelig blogg:-)