fredag 11. mars 2011

Fornyelse



Deilige fredag:)


På gårsdagens handletur var Ferdinand og jeg en kjapp tur innom Home&Cottage. Jeg har lyst til å fornye litt på rommet hans, siden det har sett ganske likt ut i snart fem år! Jeg liker lyseblått så godt, og foreløpig har vi spedd på med litt new england-farger;) Den største puta og det mørkeblå pleddet kjøpte vi i går, de andre putene er fra samme sted, men er kjøpt for en stund tilbake.



To av putene kan snues, så man kan variere litt! Så får jeg tenke litt over hva vi kan gjøre for noe mer, det er ihvertfall gøy med litt forandring;)




Helgas blomster ble nydelige anemoner, fargen er helt uimotståelig!


Nå er det tid for fredagskos og god mat! Ungene gleder seg til programmet om Dyreparken som begynner i kveld, fredager er herlige!




ha en fin fredag!

13 kommentarer:

Marianne sa...

Blått til lyst :))) Liker svært godt blått i alle nyanser. Anemonene var nydelige. Ha en fin helg

Petrine sa...

Sommerfølelsen kommer krypende med den blå buketten :)
Fine blomster.

aqui pelo campo... sa...

I just love Maileg rabbits...
Have a lovely weekend, here in Portugal, one more weekend of rain...

RosMari sa...

Det var tøffe puter til gutterommet, og nydelig blomster du har fått tak i. Ha en fin fredagskveld!

Kristin sa...

Utrolig tøft ble det! Home and cottage har så mye fint! Ha en fin helg:)

ELIN sa...

Flott gutterom, og nydelige blomster. Ha en riktig god helg. Klemmer fra Elin

i mitt lille rekkehus sa...

Alltid kjekt med litt fornyelse på barnerommene:) Kjempe fint ble det!
God helg:)

Kristine sa...

Kjempefint gutterom! Gøy når de blir så store at de har lyst å være med å bestemme og (og noen ganger litt kjedelig og.. ;-)).

Ha en kjempefin helg!

Klem Kristine :-)

Margrethes hus og hage sa...

Så flott gutterommet ble :) Litt forandring er koselig.

Vakre blomster, med nydelig blåfarge.

Ønsker deg en fin helg :)

Beth sa...

Åh, såå fint det ble?
Fargene vokser med barna og forandring fryder...

Anonym sa...

Synes du fornyer hele tia jeg,men flott ble det:) Mia

Anno 2009 sa...

Måtte bare innom og fortelle at jeg nettopp har laget knekkebrød av oppskriften du har lagt ut. Utrolig gode, og jeg må nok lage flere i morgen, da de forsvinner så fort de kommer ut av ovnen;). Takk for oppskriften;)

Utrolig flott blomsterbukett, for ikke å nevne gutterommet.

Ha en flott dag.

Klem fra Marilinn

Maren sa...

Veldig fint var det;)
Holder på med barnerommet til william nå, men er ikkje bare bare å få orden når det er så myyyye leker:p