mandag 28. mars 2011

Blomsterbloggen:)


Jeg tror jeg snart må bytte navn på bloggen min, blomsterbloggen passer vel best akkurat nå:) For det er visst ikke så mye annet jeg viser om dagen! Litt fordi jeg elsker blomster, og med våren dukker det opp mange både ute og inne! En annen grunn er at jeg (naturlig nok) ikke har så mange interiørprosjekter for tiden, det går mest i husvask og nødvendige sysler. På håndarbeidsfronten er det også sakte fremgang, jeg hekler i snitt en lapp om dagen, og har med andre ord ikke noe å vise frem med det første;)



 I dag har jeg vært på koselig lunsjbesøk. Vi er tre jenter (alle sykepleiere) med termin i løpet av ti dager i april, og alle venter jente. Gjett hva samtalene våre dreier seg om;)




ha en god kveld alle sammen!

11 kommentarer:

whitebite sa...

søte Silje-mor♥
gleder meg til babyen kommer!
da tenker jeg blomster blir byttet ut med...baby?!

Beth sa...

Ingen av oss blir vel lei av blomster?
Og snart håper jeg du også deler litt jentebaby med oss også...? :-)

Anette sa...

Elsker disse,skikkelig vårs stemning:)

Kine sa...

Hihi det høres koselig ut :)

Hanne Mette sa...

Blomster får vi aldri nok av vet du! :)
Det er ikke så vanskelig å merke at du gleder deg til vår og sommer i år. Ikke så rart det da. ;)
God klem fra Hanne Mette

Monica sa...

Synes det er så koselig å se masse vårblomster:) Gir meg inspirasjon til å pynte med litt blomster i heimen å :)

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Det er så vårlig og koselig å komme innom bloggen din om dagen.
Ha en fin kveld
klem

Monica sa...

Blomstene dine er vakre og fine å se på. Men jeg synes det er aller mest stas å bare lese om dagliglivet til den lille familien. Pluss ekstra gøy når du viser fram kleskjøp og andre funn!! :)

Eldbjørg sa...

Blomstene dine er en fryd å se på, så fortsett gjerne å dele blomstene dine med oss! Og hvertfall til oss som ikke har så veldig grønne fingre, og ikke har altfor mange blomster selv å vise frem...

Håper alt er bra med veslejenta i magen, og ikke minst mamma'n! Og ønsker deg lykke til, og håper ho ikke lar vente på seg altfor lenge :)

Ha en flott uke :)
Klemmer fra Eldbjørg

tante fiolett sa...

Så koselig:) Blomster er et sikkert vårtegn:) kos deg med babymagen;)
Smil fra Jeanette

♥LYKKE♥ Marianne sa...

Jeg sier nå bare takk jeg, for vakre blomsterbilder når jeg ikke får kjøpt blomster selv:) Vakre bilder.
Blir deilig med vår etter 6 måneder med vinter. Jubler for regnet som pøser ned hihi.

Klem Marianne