mandag 21. februar 2011

Ta våren med hjem ♥


Nok en dag med snø og alfor mange kuldegrader her hos oss. Jeg fant ut at det mest fornuftige å gjøre var å reise til hagesenteret, og få med litt vår hjem! Faktisk kom vårstemningen allerede i butikken, med fuglekvitter og flotte farger overalt! Vel hjemme ble terrinen fylt med snøklokker, iris og perleblomster, som tilsammen kom på 125 kr! Ikke så ille synes jeg, særlig ikke når de kan plantes ut i hagen og skape enda mer glede der!





 Nå blir det taco til middag, som jeg har skrevet før liker jeg å ha litt "gode" middager på mandager, det skaper litt ekstra glede i hverdagen!




ha en super mandag!

17 kommentarer:

Torill sa...

ÅÅÅÅåååå, den terrinen kunne eg godt tenkt meg på mitt kjøkkenbord♥
Så koselig med litt forskjellige løker i sammen:)
Berre så domt med varmen inne som får dei til å skyte i været;)

Ønsker deg ein superfin ettermiddag, kos dåke med taco, det høyrtes utrulig godt ut♥

klem fra Torill♥

Veronica sa...

Nydelige blomster! :-) Godt å få litt vårstemning innendørs også

Kristine sa...

Utrolig fin terrin! Løker er fine planter, både før og etter de springer ut. Har lenge glede av dem :-)

Ha en fin taco-aften! :-)

Klem Kristine :-)

w sa...

Så flotte bilder:)

W

Beth sa...

Koselig med litt vår blomster inne. Måtte kaste mine nå for nå ville de ikke mer...

whitebite sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Cosmos sa...

Så vårlige og flott hos deg
Deilige farger

et kjært hjem sa...

Så fine blomster! Deilig med et glimt av vår i stuen! Så fint strikkesett dere har fått til babyen i magen, så koselig med hjemmelagde gaver! Ha en fin uke ;)

camah sa...

Så koselig.
Var kanskje ikke så dumt. Nå fikk jeg også lyst til å få det litt muntert her inne. :)

Marya sa...

Nydelige bilder :)
Ha en flott mandag !

Laila sa...

Helt enig mer Torill, den terrinen kunne jg å tenkt meg:-) Å helt enig med at det var koselig med masse forskjellig løk i samme!!! Du inspirerer virkelig:-)

Anonym sa...

Flotte bilder! :-) Kjempe lurt med kosemat på mandag - det gjør jo helgen litt lengre.
-Erika

Jorid ♥ Noe på Hjertet sa...

Ååh, så herlig Silje! :)

Ha en fin kveld vennen!
Håper du har det fint :)

Godklem

Gry sa...

Flotte bilder av nydelige blomster:-)

Klem:-)

Veronica sa...

Jeg syntes du har en veldig fin blogg. Måtte legge deg til i blogglisten min. =) KLem

Lillian's verden sa...

hei.

så koselig det var med vårblomster hos deg...
er det ikke deilig å begynne å tenke på vår og sommer? :)
det syns jeg.... :)

Jeg tror nesten jeg skal herme litt etter deg jeg, og se om jeg får skaffa meg litt løkblomster mot helga, og få litt mer vårfornemmelser i heimen... :)

ha en flott uke!

hilsener fra Lillian.

ps: strikkasettet i forrige innlegg var nydelig... kjempesøtt.... så herlig å komme hjem til den overraskelsen da....

whitebite sa...

sv: haha tror du ikke?! jeg ser lett for meg deg på Paradise Silje! og da hadde jeg hatt en grunn til å se på;o)klem☺