søndag 6. februar 2011

Søndagstur til sjøen


I dag har vi vært på søndagstur! Det fristet mer med sjø enn skog i dag, så vi tok turen dit vi var på St.Hansaften i fjor. Rart at det så slik ut for et halvt år siden. Og deilig at det kommer til å se sånn ut igjen om noen måneder:) Bildene ble så mørke i dag, ser ut som vi har vært på tur i skumringen!



Kjempegøy med store isflak, og å kunne hoppe på isen så det braker under føttene! Det var mange turgåere på isen i dag, vi var mest på "stranda" hvor vi grillet pølser og spiste kvikk lunsj.



For kroppen min passer det best med litt korte turer om dagen. Gå litt, og så kose oss lenge:) I dag hadde jeg på meg kjeledressen snekkermannen min bruker på jobb. Han er 190 cm, så gjett om jeg følte meg feminin;) Men den passet ihvertall over magen:)



 Vel hjemme har ungene fått et varmt bad, og nå blir det nok en rolig søndagsettermiddag.

Tusen takk for dere som legger igjen koselige kommentarer hos meg! Og tusen takk til dere som har gitt meg awarder den siste tiden, jeg har visst ikke engang takket for dem, beklager det! Jeg setter så stor pris på at dere besøker bloggen min, selv om jeg ikke får svart på alle hilsener og spørsmål!



ha en fin søndag!

8 kommentarer:

Cosmos sa...

Så vakre bilder hos deg
Vi har også vært en liten tur ute idag
Var deilig
Klem m

Gry sa...

Så erligt men fint vær og vinter:-) Her har det vært opphold så vi gikk tur til kinoen og så en film, Elias.. Ellers har det vært så rusje vær her at vi bare har mått være inne.

Klem fra Gry :-)

Elisabeth sa...

Ser ut som om dere har hatt en deilig dag ute!

Klem fra Elisabeth.

Eirin sa...

Så koselig det så ut. Her er det skikkelig surt vær, -10 grader og vind. Da er det deilig å holde seg inne med hekling og film:) Ha en fortsatt fin søndagskveld!

Anonym sa...

Kjære Silje.

Jeg er stadig inne på bloggen din, du er utrolig flink til å skape et koselig hjem for deg og din familie. Jeg har fått med meg noe av kritikken du har fått. Det er jo ingen tvil om at du er svært opptatt av ting. Du er jo en interiørentusiast. Så vet man jo kun selv hvor mye tid (og penger!) man bruker på å kjøpe inn tingene, ordne til for å ta bilder for bloggen, svare på spørsmål og lese andres interiørblogger. Det jeg imidlertid synes er et langt større etisk dilemma, er at du utleverer til dels barndommen til barna dine. Du er veldig flink til å anonymisere venner, og legger sjelden eller aldri ut bilder av disse. Jeg har tenkt litt på dette, og det gjelder jo ikke bare deg. Jeg må selv si at jeg ikke hadde likt at min mor hadde lagt mye av min barndom ut på nettet. Er det bare jeg som tenker slik? Beste hilsen Lisbeth fra Bergen.

whitebite sa...

Heldige som har snø!!
her er det vårstemning i dag, og jeg har plantet tulipanløk som jeg aldri fikk satt før jul;o) (er det mulig?1 visstnok..) Spennende å se om det vil bli noe av dem!
Fine bilder Silje! klem♥

Frk.Virrum sa...

Så fantastisk flotte vinterbilder, det er ikke slik vinter vi her vest har! ;-)
Nyt det!
Vi har tuslet i skogen, grønn mose, brun skogbunn og skodde..+7 grader. Vestland. ;-)

Steffi sa...

Smukke, virkelig smukt er det med dig. Om vinteren kan du derefter gå så smuk. Jeg ønsker jer en dejlig uge fra Tyskland.

Venlig hilsen
Steffi