mandag 28. februar 2011

Rusten



God mandag alle sammen!

Jeg sveiver over med vaskefilla nå på formiddagen, av og til føles det som om hele huset trenger en vask! Den rustne lysestaken har kommet frem igjen, den fikk vi i innflytningsgave for snart seks år siden. De søte rosene fikk jeg av mormoren min før helga!




 I dag er det den siste dagen i februar, og det føles godt! Jeg skal snart møte en venninne for å spise lunsj, også tenkte jeg å dra innom Barnas Hus og kjøpe de siste tingene vi trenger til lillemor i magen.




ønsker alle en fin mandag!


8 kommentarer:

hjertero.com sa...

Jeg føler ALLTID at hele huset trenger en vask... ;) Hvis jeg har bestemt meg for å ta et rom, ender det ofte opp med dårlig samvittighet fordi jeg burde ha tatt fler nettopp fordi det alltid trengs...

Håper du koser deg på lunsj og at du finner de siste tingene du trenger. Tenk, imorgen er det MARS! O glade VÅR!! :)

Klem

Hege Aida "The not so perfect mum-blogg" sa...

Er det ikke herlig, mer lys, mer varme, og alt blir så mye lettere! Selv husvask... :P

Flott lysestake! Og kos deg den siste tiden før termin!

Familien Furu sa...

Det lukter jo helt fantastisk godt med nyvasket hus, bare lukten er verdt å slave for i et par timer mener jeg :)

Den lysestaken var lekker!

Håper du får en god lunsj med en god handel til dessert
Klem klem

Blomsterpiken sa...

Fine, vårlige bilder!

Ha en fin mandag!

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Åååå herlige den lysestaken var, Silje :)
Og ja, kjenner til den følelsen at hele huset trenger en vask.. hele tiden!!


Kos deg på lunsjen! :) Snart er det Mars! Glede, våren er rundt hjørnet!

STOR klem til deg!

Livy sa...

Kjempefine bilder Silje!!

ja her i huset føles det også som at HELR huset trenger en vaske!! Det er nok mest fordi jeg må ha hjelp til å vaske og støvsuge omdagen - men vips, så er babyen ute og formen tilbake igjen ;-)

Ønsker deg en herlig mandag! Stor klem fra Livy

Karin sa...

Hei Silje,kjempefin lysestake og roser du viser i den fine stua di.Elsker å se bildene dine. Alltid morro det.Lykke til med lillemor i magen.Har du termin snart? Klem fra Karin

Anonym sa...

Hei og hå (O: Bildene dine viser meg delikate og ryddige rom. Et innbydende hus med mye kos og charme.Jeg synes du er helt fenomenal til å få fram farger som en ikke kan se seg helt mett på. Hele tida. Jeg liker virkelig bloggen din og innholdet. Ha en fin tirsdag, Silje. Kos kos fra Mai Liss.