tirsdag 15. februar 2011

Rødprikkete vår ♥



 Augusta er klar for vår og vanndammer i nye rødprikkete gummistøvler! De kommer fra Din sko. Tror aldri jeg blir lei polkadotter!


I dag har jeg vært en tur i byen. Begge ungene har fått gummistøvler, og bittelitt vårnytt ble med hjem. Jeg har også kjøpt stellematte, håndklær og kluter til den lille i magen. Greit å ha det i hus! Det er fortsatt 8 uker til termin, men siden jeg har født en del dager før de forrige gangene, går jeg liksom og tror denne skal komme før også:) Men det vet man selvfølgelig aldri;) Uansett er det greit å ha ting klart!




ha en fin tirsdag ♥

29 kommentarer:

ESMERALDAS HJERTE sa...

Herlig herlig!!!

Heier på deg jeg; vær deg selv og stol på din egen magefølelse i hverdagen; de som har behov for å kritisere andre misunner kanskje den gode, fine familien- og hverdagen din?:) Blogg for din egen del, du- og vit at du inspirerer:):)

Klem

RoseSommer sa...

8 uker går veldig fort. Synes bare det er tirsdager og fredager i uka, jeg.
Finnes de prikkete støvlene i str 40 tro??

w sa...

Så søte gummistøvler:)

W

silje-sin sa...

RoseSommer: Går det ikke an å gå inn på bloggen din lenger? Tror dessverre bare støvlene finnes til barn... Skulle gjerne hatt dem selv:) De hadde rødrutete til damer, men de var ikke like fine synes jeg.

Caroline sa...

Supersøte støvler,hihi...Eldstejenta hadde og slike støvler når hun var mindre,røde med hvite prikker;)I januar var jeg en tur innom skopunkten,der fant jeg like støvler til alle oss 3 jentene,blomstrete med for i,kjempesøte de og,så var de varme å gode:)Her snør det idag og,så blir vel en heller sen vår på disse traktene,hehe;)Ha en fin tirsdag...Klem Caroline

Gry sa...

Så herlige! Hadde nok også tenkt at denne lillejenta kom før termin hadde jeg født som deg tidligere:) Jeg venter alltid litt tidlig, men får som regel rett rundt termindato;)

Greit at jeg hermer litt til minstens bursdag i helga?:)

Klem

ennahs lille hjørne sa...

Så søte støvler:)
Nå blir hu bra fin til vår`s..

Her er det så mye sykdom for tiden så her LENGTES det etter vår.....

hjertero.com sa...

Søte små støvler. Skulle nesten tro at de var fra Green Gate! ;)

Jeg har vært på barselbesøk idag. Hadde håpet at det skulle sette igang prosessen for meg, men det er stille enda, gitt...

Jeg bakte boller for å ha med og brukte det supersmarte brettstativet som du tipset om for en stund siden. Har blitt så glad i det, det er så praktisk!

God tirsdag til deg og dine :)

Klem fra Silje

helene sa...

Så skjønne støvler:) Desverre meldte vinteren sin retur her igår...blir gal hvis det ikke kommer vår snart!
Greit å ha alt klart til mini kommer ja!!

Ha en fin dag!

fryd&forandring sa...

Sånne skal snuppa mi jaggu få også! Så kos å forberede til et nytt barn.. savner nyfødt-tiden!!

Kaja sa...

For noen herlige støvler, elsker slike farger, er liksom vår og sommer, sol og regn, moro og lek på en gang:) Super blogg du her:) Klem Kaja

w sa...

Hei igjen

Har du tid å lyst til å svare meg på en ting? Hvordan får du bildene på siden til å bli linker? Jeg er nemlig helt grønn på det området. Har prøvd men...

Ha en fin dag:)

W

Pink lady sa...

Supersøte! Kunne fint hatt slik jeg også! Kjekt å finne kule ting til en rimelig penge(hvilket jeg antar at det var siden det var Din sko) :)

Synes forresten bildene fra morsdag var helt fortryllende. Lurer på om ikke min mormor hadde et lignende servise..

Synd at du har fått litt negative tilbakemeldinger, godt du står med ryggen rett og sier at det er din blogg og du bestemmer!

Klem Pink lady

w sa...

Hei

Takk for svar:) Da får jeg prøve igjen:)

W

Anonym sa...

Så hærlige støvler =)

Har fulgt deg lenge men aldri lagt igjen noen kommentar. Men elsker bloggen din, og det er som er ekstra morsomt er at vi har termin rundt samme tid! 10.april er den magiske datoen her =) Så blir spennende å se hvem som får først =) Lykke til i hvert fall.

M

Nina | happilyeverafter sa...

Søte, søte støvler! Flaks at min lille frøken også trenger nye støvler. Våren meldte midlertidig avbud med et snødryss her i går, men regnet er nok snart tilbake, tipper jeg ;-)
Og forresten, jeg synes bloggen din er veldig fin og inspirerende - akkurat som den er :-) Har vært fast leser lenge, selv om jeg ikke alltid er like flink til å legge igjen spor etter meg.
10 uker går kjempefort - dessuten er det veldig greit å slippe å ordne alt helt på slutten. Min erfaring var at det var ikke å trå i butikker som var mest fristende de siste ukene ;-)
Ha en fin tirsdagskveld!

Anonym sa...

Heisann

Må bare si jeg syntes du er utrolig kreativ, og jeg elsker og følge med her. Lykke til med resten av svangerskapet. Jeg har selv en gutt og to jenter..hærlig.

Tro på deg selv,og ikke la andre ødelegge for deg.

klem fra Lenebo

whitebite sa...

å dem skulle jeg gjerne hatt..til gutten (!!!) min.. hehe neida. men jeg synes faktisk gutr også kan ha prikkete saker! jeg er kanskje litt utradisjonell;o) gutten min har brunt regntøy m/prikker. Memini har mye fint prikkete!

ReVinyl sa...

Fiiiine støvler! Gjør dagen litt bedre å se på de deilige rød prikkete....mer skal ikke til for meg ;) Fin dag te dæ!

mali-mo sa...

Så koselig det høres ut!

Har selv sett på regntøy til lillemalien idag, lurer på å prøve abeko i både støvler og regnklær denne gangen ;)

Lillegutt her vokser i rekordfart, så de fleste nyinnkjøp går til han da. Er skikkelig i handlemodus om dagen, det har blitt litt til både meg og mannen og huset også. Lurer på hva bankkontoen sier ;)

Ha en fin kveld!

sunshine455 sa...

God bless you:)))

Tante Hilde sa...

De var bare så skjønne.
Ha det fint. Klem fra tante

Kristine sa...

Oi, de var kjempe fine!! Dumt mine jenter ikke trenger nye til våren... :-p

Kjenner meg godt igjen i håpet/troen på at nr. 3 skal komme før termin, når de to første har gjort det. Jeg startet å vente allerede før termin, men lillebror kom 1 uke på overtid. Huttetu så lange dager DET var!! Håper du slipper å vente :-)

Kristine

Anonym sa...

Så herlige støvler! Jeg gleder meg til våren jeg nå, er lei av snø, is og glatt føre! Skal bli godt når asfalten blir bar og ungene kan løpe ut i joggesko... :)

Ha en fin kveld!
Klem, Mette

Hanne Mette sa...

De var jo bare skjønne! Spørs om ikke snuppa mi også må ha sånne.
Shopping er gøy, sånn er det bare. :)
Klemmer fra Hanne Mette

Torill sa...

Så søte støvler:) Polkadotter det er liksom deg det♥

Berre 8 veker igjen, det går fort:) Det er ei delig tid, det å glede seg til og forberede seg til eit heilt nytt menneske skal komme inn i familien♥

Ha ein fin kveld♥
Klem fra Torill♥

Kristine sa...

Elsker sånne polkadotter!! Kan ikke få nok av dem. Snuppa mi har en kåpe som hadde passet perfekt til de støvlene, så nå må jeg på skobutikken å tråle hyllene. Tusen takk for tipset!! Klem Kristine

Anonym sa...

Hei, du kjenner nok ikke meg. Jeg er innom bloggen din hver dag, og blir SÅ inspirert og glad HVER gang! Det er jo SÅ mye å være glad for!! Fortsett du med stor frimodighet!! Hilsen en fembarnsmamma fra Vestfold!!

Veronica sa...

Kjempesøte støvler! :-)