mandag 7. februar 2011

Ny uke!




Ønsker alle som er innom en fin mandag!

13 kommentarer:

Marya sa...

Flotte tulipaner :)
Ha en finfin dag !

Allmadebyme sa...

Ønsker deg også en fin og rolig mandag.

Livy sa...

Riktig god start på den nye uken Silje! Klem fra Livy

Hanne Mette sa...

Fin mandag til deg også Silje.
God klem

w sa...

Så flotte tulipaner:)

W

Anonym sa...

Nydelig blogg! Alltid koselig å titte innom :-) Ha en flott uke!

Familien Furu sa...

Ønsker deg en god dag også :)
Klem klem

ralfefarfars paradis sa...

Nydelige tulipaner;) For et kjedelig svar du fikk fra det bladet- jeg synes det er trist at de ikke kan ta litt selvkritikk- de ødelegger i grunnen bare for seg selv! Håper du får ei fin uke!

Medinella sa...

Tulipaner er aldri feil :)

Gry sa...

Hei, Silje!
Nydelige tulipaner, og alltid nydelige bilder hos deg:) Nå har jeg hatt bloggepause i ett år, sluttet faktisk rett etter at du la deg til som følger... Vi har bygget drømmehjemmet vårt, og jeg er høygravid som deg, så det har liksom vært nok på tapetet... Har kost meg med alle innleggene dine likevel, men nå satser jeg på å være tilbake:)
Kan jeg spørre når du har termin? Jeg har termin 14.mars, også med tredje, ei jente:) Vi gleder oss veldig!

Ha en fin mandags kveld!
Klem

Veronica sa...

Nydelige tulipaner! Ha en fin mandagskveld :-)

i mitt lille rekkehus sa...

Fi fin mandag til deg også:) Alltid fine bilder hos deg, elsker blomster!!

Klem...

i mitt lille rekkehus sa...

FIN FIN skulle det stå:-P