søndag 27. februar 2011

Nesten litt påskestemning...




Jeg er klar over at det nesten er litt påskestemning over disse bildene, men jeg måtte bare forevige de nydelige Anton Berg-marsipaneggene før de forsvant;) Mamma kjøpte dem med seg på Sverigetur, og planen var å spare dem til påske, men sånn gikk det altså ikke... Da er det jo godt man kan nyte dem på bildene også, lenge etter de er spist opp!



 Tusen takk til skjønne, svenske Anna som tipser om min blogg på sin blogg i dag! Jeg anbefaler Annas blogg rett tilbake, den er så fin! Den heter vita rosor och förgätmigej!


Her skal søndagen fylles med familiebesøk!




god søndag kjære lesere!

19 kommentarer:

frk.B sa...

Åhhhhh, så fine bilder!
Ble helt salig her jeg sitter.
Fine farger og nam, nam påskeegg :)

Ha en fin søndag!

Petrine sa...

Fine bilder. Skjønner godt at det ikke var enkelt å motstå de påskeeggene.
Selv har jeg ikke kjøpt en eneste bit med marsipan ennå og håper jeg klarer å la være helt til påske :)Det er jo så godt :)

Marya sa...

Mmmmm nam dem ser riktig gode ut ! Herlige bilder man blir glade av :D
Ha en strålende søndag

Høstmamma sa...

Åhh, de så gode ut! Glad jeg oppdaget bloggen din, så masse fine bilder du tar, du er flink:-)

Ha en god søndag:)

Lillian's verden sa...

åååhh, virkelig påskestemning!!!

og nam nam, nå ble jeg også godtesyk, gleder meg til påska... om jeg klarer å vente så lenge.... ;)

Det var kjempenydelige bilder, du er flink!

Hvordan går det med magen? og forberedelser? :)

Det er så spennende å følge med på!

Ha det fint så lenge!

Maren sa...

Fikk skikkelig sommer følele av bildene dine eg:D
Fine farger;)
Ha en super søndag!

Veronica sa...

For noen søte bilder - veldig påskestemning over dem :-)

det hvite hjerte sa...

åh, dette innlegget
var vidunderlig i stemning
& farger, me love ♥

fin søndag ønskes deg, klem

Beth sa...

Flotte bilder i nydelig pastellfarger...
Ja, man må være rask for å rekke ta bilder av godiseggene før de blir oppspist! :-)

Living LaVida sa...

Nydelige farger og fine bilder!:)
Ha en strålende søndag!!

Lene sa...

Flotte farger:-).

Anonym sa...

Fine bilder ,Silje. Deilig med farger. Ha en fin dag. Klem fra tante

Kine sa...

Åh nå fikk jeg skikkelig lyst på slike marsipanegg :D
herlige bilder, kjente påskestemningen komme her :)

Gunn Merete sa...

lekkert med alle pastell fargene dine <3

Nina | happilyeverafter sa...

Herlige bilder! Nydelige farger! Marsipaneggene fra Anthon Berg er nydelige - spesielt å se på ♥

Vita rosor och förgätmigej sa...

Vad gullig du är Silje! :0)

Jag är så otroligt inspirerad av alla färger och vackra kombinationer av blommor och annat på din blogg...

Jag har suttit och sytt mesta delen av dagen och nu är det färg som gäller hos mig med! Ska ändra om en hel del hemma så jag kan få in en massa pasteller. Våren är på väg!

Ha nu en underbar söndag! (Det som är kvar av den det vill säga...) ;0)

Varm kram/ Anna

♥ Min lilla Stuga ♥ sa...

Vilka härliga bilder!! :))Kikar förbi här för första gången då jag läste om din blogg i Annas blogg. :) Du har en väldigt trevlig blogg, kikar förbi någon mer dag. :) Ha det gott. :)

Mathildes skatter... sa...

Skikkelig påskestemning ja...og ikke minst et streif av etterlengtet vår.

Trine - Franske drømmer sa...

Ååå, vakre bilder!!
De påskeeggene er jo bare himmelske! ;)

Så fin sofaen er!
Gjorde seg i loftstua, den ;)

Ønsker deg og dine en fin, kommende uke!

Klem