mandag 14. februar 2011

Kjærlighetens dag ♥


Først av alt, tusen takk for hvert eneste koselige ord dere har skrevet til meg!

I dag er det Valentines Day, en dag vi hopper glatt over her i huset;) Det blir pannekaker til middag, og en helt vanlig ettermiddag hjemme, det er lykke for meg:) I tillegg har jeg vært på lunsj hos mormoren min i dag. Hun fortalte mange historier fra da hun og bestefar var nyforelsket, og om tiden deres som nygifte. De var lykkelig gift i over 50 år, og forelsket i hverandre helt til dagen bestefar døde. Tenk å få oppleve det! De er, og har alltid vært, store forbilder for meg når det kommer til kjærlighet



Nå skal jeg legge meg med beina høyt. Jeg har en del hevelser i kroppen, og legen min mente jeg må bli flink til å ligge med beina hevet. Ikke lett når det er så mye annet man vil gjøre;)



ha en flott mandag kjære lesere ♥

19 kommentarer:

jordbærpiken sa...

KOS deg med bena høyt hevet! Jeg baker valentinemuffins med barna. Koselig! Ønsker deg og dine en fin dag. Klem!

w sa...

Her er det heller ingen feiring av den dagen. Jeg og mannen min er veldig flinke til å overraske hverandre hele året ellers:)

Ha en fin dag:)

W

hjertero.com sa...

Valentindagen har vi ikke noe tradisjon for her i heimen heller -og i år er hvertfall ikke året å endre på den tradisjonen... ;)

Jeg feiret kjærlighet til meg selv med en hårklipp! Herlig, haha!

Slik var samtalen til frokost:
Meg: Det er Valentindagen idag.
Mannen: Hæ? Er det noe idag også? Du hadde jo morsdag igår, og da fikk du jo deilige kremer. Det får holde. -Men du skal få en klem altså!

-Og det fikk jeg :) Bra nok for meg! -Og det er vel så viktig med en god klem som med en gave! :)

Kos deg med bena høyt og laptop'en i fanget!

Klem fra Silje

Ninni sa...

Lykken i hverdagen er det viktigste! Det er de det er flest av.
Jeg feirer i dag, men det er min bursdag og ikke nødvendigvis valentinsdagen:)

Klem

AM sa...

Ha en fin mandag! Og slapp av med beina høyt hevet!

Jeg synes forøvrig det forrige innlegget ditt var meget bra! Jeg er HELT enig i at man i sin egen blogg kan skrive det man vil. Jeg blir egentlig ganske oppgitt av folk som må fortelle andre hva de kan og ikke kan skrive. For ikke å snakke om all den negative drittslengingen som foregår ute blant de yngre bloggerne.

Jeg synes du bare skal fortsette som du gjør! Jeg digger de fine bildene dine og dine små hverdagshistorier. Selv er jeg ikke mamma, men jeg synes du formidler det på en så fin måte at jeg gleder meg til det blir min tur en gang :)

Det blir nok ingen stor feiring av hjertedagen på meg heller, men jeg har faktisk handlet et fint kort og en liten gave til min kjære. Mest fordi jeg synes det er flott med en dag som minner oss på at vi må ta vare på de vi er glade i :) Også er jeg en smule romantisk også da, hihi :)

Hev bena og ha en koselig kveld!

Frihet-Natalie sa...

Kos deg med beina i luften og nyt dagen!!!

Du har en herlig blogg som inspirerer!!!

Tante Hilde sa...

Håper du virkelig får anledning til å sette deg. Skjønner at ikke det er lett,men viktig.Ditt forrige innlegg var veldig godt skrevet. Skriv hva du vil,ikke la oppgulp fra andre ødelegge den fine bloggen din. Gleder meg hver dag til å ta en titt. Klem fra tante

Hanne sa...

her er det lite feiring av dagen..kanskje mest fordi min mann gir seg jamt katten( hihi) i hele dagen.men jeg hadde satt stor pris på en bukett eller et kort ja! selv lagde jeg hjerte pannekaker til mann og barn!
Forstett med blogg du, og nå syns jeg folk som ikke har noe positivt eller fornuftig å skrive skal la være å kommentere. dette er da din blogg, om ditt liv! :) Jeg digger bildene og måten du skriver på og må innom daglig og drømme meg litt bort i andres hverdag!

Anonym sa...

Hei Silje:-)) Jeg leser bloggen din daglig. Har ikke vært så flink til å kommmentere,beklager det;) men jeg storkoser meg med å lese det du skriver, og se på de flotte bildene. Jeg skjønner ikke noe av denne kritikken som du har fått, og blir glad når jeg ser at du likevel fortsetter i samme ånd som før. Det er jo du som bestemmer her!! Kos deg masse i kveld sammen med familien din:-)

Klem fra Vigdis

Hanne Marthe sa...

jeg er veldig enig med deg at vi skal nyte alle dagene=)
allikevel er jeg nok en av de som liker å gjøre litt ekstra stas på min kjære denne dagen=) men det er mest for å lage et herlig sukkersøtt kort:o)
håper du er i fin form til tross for vann i kroppen, og at du nyter siste tiden som gravid=)

RoseSommer sa...

Hei, ingen Valentinesfeiring hos oss heller, men vi VET jo at det er den dagen, og tuller litt med det. Moro det også.

Og du Silje, jeg er visst litt kjapp når jeg skriver kommentarer hos deg, så jeg har ikke sett de kritiske kommentarene hos deg.
Du får se på det som misunnelse og mangel på raushet overfor andre mennesker og hvordan de lever sine liv.
Jeg er da en vanlig oppegående dame, og jeg har ALDRI lest noe hos deg som er for privat. Ingen bilder eller kommentarer er upassende, bare hyggelige og flotte ting å se hos deg.
Du er visst fornuftig nok til å vite selv hva du skal skrive/vise fram. Som du sier selv. Bra!

Og det er jo ikke sånn at vi som følger deg "kjenner" deg, er det vel? Din blogg er litt Carl Larsson anno 2011 :-) Som et flott galleri som fornyes nesten hver dag!

Gry sa...

Hei, kjære deg!
Godt at du er i gang igjen i dag:)
Du inspirerer til alle tider, og nå lurer jeg på om jeg kan bruke noe ala borpynten du brukte i Ferdinands bursdag?? Har selv en gutt med kjærlighet for dyr, og syns du hadde pyntet så flott!!!

KLem fra Gry

Kristin sa...

Kos deg med beina høyt hevet du og glem alt du skulle ha gjort. Gravide har all grunn i verden til å ta det litt roligere:)
Klem fra Kristin

whitebite sa...

Lurt å hoppe glatt over valentinsdagen ja! du er jo godt gift.. Lurer på om det er helt glemt at dagen er forbeholdt hemmelige beundrere?!

Anonym sa...

Hei Silje!
Bloggen din er kjempefin! Jeg bare MÅ innom en tur hver dag. Fine bilder og koselig tekst, man blir så inspirert...:)
Ha en fantastisk uke!!!

R

Lidyll sa...

Hei Silje!
Jeg ville bare innom for å si hei, i grunn...og så må jeg bare si, at jeg synes bloggen din er kjempe fin..!jeg synes du viser ditt søte "jeg" kjempe godt, har mange gode tips og flotte bilder og historier...

...ble litt trist da jeg så innlegget ditt under her...kritikk kan jo egentlig være så mangt, og noe kritikk har vi vel kanksje også godt av...men når det blir masse, og det er usaklig, blir det helt dumt..det er jo som du sier, bloggeren selv som er sjefen på sin egen blogg! jeg synes du gjør en god jobb jeg, og tror ærlig talt ikke du hadde vært så populær som du er, om du ikke var så god-håper det er en trøst..*smil*
Legg deg til rette med hevede ben og les eller se på noe som gjør deg avslappet, og vit at det nok er flere av oss her ute som liker deg enn ikke...*smil*

Klem, Live/Lidyll

Anonym sa...

De som er negative er misunnelige...synes du har en flott blogg og du er flink, stå på!:)

Hilsen Heidi.

Hverdagsgleder sa...

Så utrolig koselig blogg du har :-)Er innom av og til, og det slår meg hver gang at det er en så utrolig koselig blogg :-) Nydelige bilder, og så skriver du så bra.Flott hjem og nydelige unger. Spennende tider framover; ønsker deg lykke til !!
PS. ikke ta til deg negative kommentarer; alt bunner i sjalusi. Bloggen din er kjempefin; for noen er den litt for fin da og skaper sjalusi, men det er ikke noe å bry seg om. Stå på som du føler er riktig for deg selv :-)Ha en fin uke !!

w sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.