tirsdag 8. februar 2011

Håpet er lyseblått ♥


Jeg må innrømme at jeg slet med å holde humøret oppe i går, da snøen lavet ned nesten hele dagen. Vanligvis er jeg fornøyd uansett vær, men i år lengter jeg litt ekstra til våren. Og det er jo flere grunner til det;)



I dag derimot er den nydelige sola tilbake, snøen smelter og himmelen er lyseblå

 
      

Tingene på bildene er flere funn fra pappa skrotnisse. Lyseblått fra Figgjo, og en liten hvit kanne.
Til dere som lurer på om skapene mine er overfylte, kan jeg si at jeg er veldig flink til å levere ting tilbake til pappa skrotnisse også:)



 I dag har jeg bakt boller som vi skal ha med på akedag til helga. Får forte meg å fryse noen ned før resten av familien kaster seg over dem;)



ha en herlig tirsdag!




håper sola skinner der du er også!

15 kommentarer:

w sa...

Det er bestandig så flotte bilder hos deg:)

Jeg håper våren ikke er langt unna.

W

Hege Aida "The not so perfect mum-blogg" sa...

Så mye fint du fant hos pappa skrotnisse! Vi har mange, mange esker (en hel langvegg i garasjen) full med esker etter en gammel bestemor og bestefar. Eskene er stappet fulle med fat, tallerker, mugger og diverse fra Figgjo, Stavanger Flint, PP osv, osv. Gleder meg sånn til vi flytter og vi kan begynne å ta i bruk herlighetene! :D

Vårstemning er du i alle fall flink til å formidle! :D

Ha en fin ettermiddag!

RoseSommer sa...

Så vakre ting! Det er så moro å se, Silje. Snart er det vår og hagetid igjen. Hold ut!

Familien Furu sa...

Så snill pappa skrotnisse er også så nydelige bilder som vanlig :)

En god dag ønskes deg fra Furuheimen.
Klem klem

ide-puffen sa...

Nydelige vårlige bilder. Jeg låner litt av skrotnisse foreldrene mine av og til jeg også hi hi.
Headeren din er herlig og vårlig.
Fin bolletirsdag videre.
Klem
Randi

Allmadebyme sa...

Ja, håpet er lyseblått og alt av pasteller er nydelig. Det er spesielt nydelig nå som vi ser så frem mot våren. Ha en fortsatt fin tirsdag

salige lavendel sa...

Nydelig!! Er så glad i hvite mugger.

Lillan sa...

hei :P
du har alltid så koselige og vakre innlegg du, alltid koselig å stikke innom deg. Godt å være tilbake i blogglandia med ny blogg:)

klem Lillan

Birte sa...

Nå fikk jeg vår stemning her.. Nydelige bilder og nydelig Blogg..

Klem Birte

Line sa...

Nydelige bilder! Jeg får vårfornemmelse når jeg besøker bloggen din, herlig!

Nå når jeg flytter bloggen min til blogspot håper jeg at det er i orden at jeg legger deg til i favorittlisten min:o)


Ha en herlig kveld!

Gry sa...

Hei og hå!
Ja, da hadde jeg nok håpet å få litt før termin, ja;) Jeg pleier være rett rundt termindato, så jeg har ikke noe videre håp om så mye før;)
Jeg har hatt noen plager som deg. Åreknuter er ikke noe kjekt, men mine forsvant rett etter fødsel sist også, så det håper jeg på denne gang også... Ellers har jeg vært veldig kvalm og hatt mye oppkast med jentene, men det er verdt alt!:)
Heldige du som har en pappa skrotnisse!!

Klem

Linda Camilla sa...

Hei!
Masse herlig bilder! Lyseblått er en deilig farge for øynene mine :)
Og for noen vakre fat og mugger! Får våsteming bare av det! hihi.

Ha en herlig uke!

klem lillemy

Torill sa...

Så fine bilder♥ Lyseblått er vår....og våren er her snart får me håpa:)
Klem

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Lyseblått, da er jeg solgt! Drømmer om å finne meg et lyseblått servise fra 1960-tallet, og er stadig på utkikk! Perleblomster må jeg huske å kjøpe - det er skikkelig VÅR!

Ha en fin dag!

Klem Cathrine :-)

Maliva`s verden sa...

Sukk så vakkert det er her inne på bloggen din Silje. Jeg nyyyter hvert innlegg. Takk for titten.
Klem fra Maliva