fredag 18. februar 2011

Fredag og sol!



Plutselig er fredagen her igjen, og i øyeblikket skinner sola inn gjennom vinduene! Ungene og jeg skal ta oss en tur ut nå, en gravid mor og barn i trassalder kan være en utfordring kjenner jeg:)

De nydelige lysestakene i lilla fikk jeg av søstra mi denne uka, det er duftlys i dem! De kommer faktisk fra Ikea! Og passet perfekt siden jeg er i en lilla periode:) Blomsten i lilla potte har jeg fått av en god venninne!




 Måtte ta et par bilder når sola tittet frem også, for en nydelig følelse det gir en kald vinterdag i februar!




 håper du får en flott fredag!

20 kommentarer:

Nina | happilyeverafter sa...

Fine bilder - som alltid! :-)

Kos dere ute i sola - og god helg!

w sa...

Så flotte bilder:)

Ha en fin fredag:)

W

Fru Andersen sa...

Nydelige bilder som alltid! Kjempefine lysestaker.

Herlig med solskinn;-) Sikkert godt å komme seg en tur ut både for mor og barn!

God helg til dere!

Livy sa...

Ønsker deg en fortreffelig fredag Silje! Nydelige bilder du viser i dag ♥

Klem fra Livy

M sa...

Fine bilder! Og kjempefine lysestaker - de så jeg ikke da jeg var på ikea.
Ha en koselig fredagskveld :)

Klem :)

Hege K sa...

Hei!

Så fin og "vårlig" den nye headeren var! :)

Kan jeg spørre deg om hvor peisen deres er fra?? Syns den er så innmari fin.

Kos dere ute!

Klem fra Hege

silje-sin sa...

Hei Hege! Peisen vår er fra Jøtul. Klarer dessverre ikke å huske hva den heter! God helg:) Hilsen Silje.

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

God helg☺

Klem M♥

Eirin sa...

God helg til deg Silje! Har gått glipp av noen innlegg pga ferie og ville bare si STÅ PÅ! Jeg syns du skal fortsette slik som du har gjort(og som du selv vil). Jeg henger med hvis jeg får lov;)
Eirin

RoseSommer sa...

God helg!
Så hyggelig med sånne smågaver som folk kommer med. IKEA stakene var så fine hos deg!

Anonym sa...

Hei!

Du - jeg har lurt lenge på hvor dere har skaffet den nydelige lysekronen deres! Jeg er på utkikk etter noe lignende og håper du vil dele med deg! Ha en strålende fredag!

Mvh Synnøve

i mitt lille rekkehus sa...

Fine bilder, og riktig god helg til deg og dine!!

Camilla- Casual living sa...

herlig søte lysestaker.. lukter de lavendel? innbildte meg det;) hehe

ha en fin helg.. til tross for gravidhormoner og trassalder:)

Camilla

Veronica sa...

Koselig :-) Fint når solen endelig skinner, og energien kommer tilbake

Ha en fin helg :-)

jordbærpiken sa...

GOD HELG! :)

Gry sa...

Kjempe flotte bilder:-)

trassalder kjenner jeg alt til. Mi tulla er 3,5 og er skikkelig i trass, men det går vel over, hehe:-)

Ha en flott kveld:-)

Klem:-)

Kristine sa...

Nydelige bilder! Utrolig godt når sola skinner inn på vinteren og den faktisk varmer :-)

Trass har vi hatt i flere år, og for å takle det trengs tålmodighet og overskudd - ikke akkurat det denne mammaen har mest av for tiden. :-p En utfordring større enn jeg ante før jeg fikk unger (jenter).

Ha en riktig god helg!!

Klem Kristine :-)

Fru Ruud sa...

Nydelige bilder!!
God Helg!
Klem Annette

JM sa...

Så åpent og lyst du har det! Skulle trodd disse bildene var tatt en vakker sommerdag :)

kvinne sa...

Fine og spennende bilder. Dette er virkelig kult.